c_300_250_16777215_10_images_photo_2022-11-14_15-17-35.jpg

 


ترکمن سسی - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شایعه خط خوردن «سردار آزمون» از لیست تیم ملی گفت: همیشه اطراف ما این شایعات وجود دارد. او به همراه یکی از مربیان تیم ملی روز گذشته وارد قطر شد.


کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در درجه اول اجازه بدهید عذرخواهی کنم از تک تک شما بابت لغو کنفرانس خبری دیروز. قرار بود کنفرانس داشته باشیم و لیست‌مان را اعلام کنیم، اما مجبور شدم کنفرانس را لغو کنم. بعد از آخرین مشاهدات‌مان، شب گذشته لیست تیم ملی را اعلام کردیم.

آزمون همراه یکی از مربیان بدنساز ما دیروز وارد قطر شد

کی‌روش در واکنش به حواشی به وجود آمده برای اعلام فهرست تیم ملی و شایعات مربوط به فشار به او برای خط زدن سردار آزمون از لیست تیم ملی گفت: همیشه دور و بر ما این شایعات وجود دارد. سردار همراه یکی از مربیان بدنساز ما از روز گذشته وارد قطر شدند که این مسئله نشان می‌دهد که مرتبط با این موضوع نیست.


دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد قره قوزی 1401-08-23 16:54
آره میخواستن حذف کنن ولی دیدن اگه خط بخوره از سرمربی بگیر تا بازیکنان با شرف و با تعصب تیم ملی از سردار حمایت خ دهند کرد و بازی نخواهند کرد . اونوقت ترابی و امیری و نکیسا با مربیگری رجبی باید به مدان میرفتن!
نقل قول کردن
0 #2 پاشا 1401-08-23 16:57
مرد ملی ترکمن صحرای ایران
نقل قول کردن
0 #3 فریدون 1401-08-23 17:01
شایعه نبود. خیلی زور زدن خط بزنن! کی روش نذاشت و خیلی از بچه های تیم ملی هم گفتن اگه سردار خط بخوره تو زمین نخواهند رفت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر