c_300_250_16777215_10_images_10577.jpg

 

ترکمن سسی – بهرام جرجانی فعال اجتماعی نوشت: از نظر بهائیان، حضرت محمد (ص) خاتم انبیاء نیست و حتی درباره پیامبران، معجزات آن‌ها را انکار می‌کنند. یا ما مسلمانیم و اسلام را به عنوان آخرین دین و حضرت محمد (ص) را به عنوان آخرین فرستاده خدا قبول داریم، یا اگر غیر این است که مسلمان نیستیم.


این فعال اجتماعی گلستانی در یادداشتی نوشت: بهائیان یک تفکر خطرناک دارند و آن این است که دیانت و عقیده مستقل آن‌ها، همه ادیان و مذاهب و عقاید دیگر را از یهودیت و مسیحیت گرفته تا اسلام و شریعت آن را منسوخ می‌کند ، بهائی‌ها فکر می‌کنند که رهبرشان «الله» است. این فرقه توانسته که پیروان خود را قانع کند که رهبرشان، امام و پیامبر و خدایشان است؛ او حتی خود را " المهیمن القیوم و الباقی الغفور " خوانده که از اسماء و صفات برتر الهی هستند، او حتی ادعا کرده که علم غیب هم می‌داند ، همچنین بهائیان تصور می‌کنند و ادعا دارند که پیامبران برای بشارت‌دادن از بهائیت مبعوث شده‌اند؛ یعنی در اعتقاد آنان، پیام‌ها و کتاب‌های آسمانی پیامبران همه برای تبلیغ بهائیت نازل شده‌اند .
با این اوصاف چطور است که برخی از روحانیون در حمایت از بهائیان سخن می رانند ؟ مگر فتاوای علما و بزرگانی چون شیخ سلیم البشری (رح) شیخ الازهر که به کافر بودن میرزا عباس رهبر بهائیان فتوا داد و موارد بسیار اینچنینی را نشنیده اند یا نخوانده اند؟ یا خوانده اند و قبول داشته اند لکن جدیداً و بنابه مصالحی فراموش کرده اند؟ مگر این نیست که از نظر ما مسلمانان، دین اسلام آخرین دین و حضرت رسول الله (ص) آخرین پیغمبر خداست ؟ مگر غیر این است که قبول بهائیت یا هر دینی غیر از اسلام برای مسلمانان یعنی نسخ شریعت اسلام و خروج و ارتداد از دین اسلام است؟ بنابراین حمایت از بهائیت بسان قبول بهائیت به عنوان دینی بعد از دین مبین اسلام می باشد ، حال بر سر برخی از علمای دین و مذهبمان چه آمده که از مرتدین بهائی حمایت می کنند؟
یا ما مسلمانیم و اسلام را به عنوان آخرین دین و حضرت محمد (ص) را به عنوان آخرین فرستاده الله متعال قبول داریم ، یا اگر غیر این است که مسلمان نیستیم.
جنابان به اصطلاح عالمان دین اسلام، لکن دلسوز و غمخوار بهائیت ، مگر احادیث رسول اکرم (ص) مانند این حدیث که  می فرمایند: "من ارتد عن دینه فاقتلوه"هرکس از دین خود خارج شود را بکشید، نخوانده اید یا خوانده اید و نادیده میگیرید؟
عالم دینمان بودنتان را باور کنیم یا حمایتتان از مرتدین را نادیده بگیریم؟ چه سود دنیوی ای در حمایت از بهائیان دارید که اینگونه دلسوزشان شده اید؟ شما یا بر مرتد بودن بهائیان تردید دارید و به نوعی بهائیت را به عنوان دینی بعد از دین مبین اسلام قبول دارید (که اگر اینچنین است وای بر حالتان و بر حال حامیانتان) یا منفعتی در حمایت از ایشان دارید.
استغفرالله و اتوب الیه
بهرام جرجانی/فعال اجتماعی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر