c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-02-12_15-46-00.jpg

 


ترکمن سسی - امام جمعه نگین شهر اظهار کرد: امنیت و آرامش ارمغان انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، آخوند ابوبکر خوجملی در نماز جمعه 21 بهمن 1401 نگین شهر گفت‌: امنیت و آرامش ارمغان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی افزود:‌ فجر انقلاب یک جشن ملی است و همه در آن دعوت هستیم.

امام جمعه نگین شهر گفت: امروز به لطف الهی در یک سرزمین اسلامی زندگی می‌کنیم و در انجام احکام و عقاید خود اختیار تام داریم و این از برکات این انقلاب اسلامی است.

آخوند خوجملی بیان کرد: این امنیت و آرامش که اکنون سر ما سايه افکنده ارمغان انقلاب شکوهمند اسلامی است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی اظهار کرد: در کشورهای اطراف مانند افغانستان حدود 50 سال است که گرفتار فتنه‌ و جنگ بوده و نتیجه آن هرج و مرج و آشوب است که زندگی را برای آنان تلخ و ناگوار ساخته، همه ما بايد آگاه و هوشیار باشیم که مبادا گرفتار فتنه و دسیسه های معاندان و دشمنان نشویم.

امام جمعه نگین شهر تصریح کرد: تمام عبادات و اعمال دینی و مذهبی ما نظیر نماز جمعه و اعیاد و غیره آزادانه و در کمال امنیت و آرامش و اختیار ادا می‌شود و اگر این امنیت و آرامش نبود حتی از انجام فعالیت های دنیوی هم محروم بودیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر