c_300_250_16777215_10_images_10750.jpg

 


ترکمن سسی - آخوند داود بلکفه مدرس علوم دینی اهل سنت گفت: نمایش وحدت عملی و بهره مندی از نقطه نظرات نخبگان، اندیشمندان و بزرگان از برکات برگزاری همایش وحدت اسلامی است.


به گزارش رابط خبری مرکز اسلامی گلستان، آخوند داوود بلکفه در حاشیه برگزاری دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: وحدت یکی از مولفه هایی است که در قرآن کریم و احادیث پیامبر (ص) مورد تاکید و توصیه فراوان شده است.
وی با اشاره به اینکه، بهره مندی از نقطه نظرات نخبگان، اندیشمندان و بزرگان از برکات برگزاری همایش وحدت اسلامی است، اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین همایش هایی به خاطر این است که علما، اندیشمندان و بزرگان وحدت عملی را به نمایش بگذارند.
این مدرس علوم دینی اهل سنت تاکید کرد: کنفرانس وحدت اسلامی و تمدن نوین اسلامی یکی از مصادیق عملی وحدت است که عالمان، اندیشمندان و نخبگان می توانند دور هم جمع شوند و در راستای تحکیم و تقویت وحدت تلاش کنند.
آخوند بلکفه، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور در گرگان گفت: استان گلستان سرآمد وحدت و همدلی در کشور است و همه اقوام و مذاهب زندگی مسالمت آمیزی داریم و برگزاری این همایش را در شمال کشور و استان گلستان به فال نیک می گیریم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، داشتن وحدت و همدلی را از ضروریات مهم جامعه اسلامی برشمرد و گفت: راه نجات مسلمانان از آفات و فتنه ها و چیره شدن بر دشمنان اتحاد، اخوت و برادری در سایه قرآن و رسول اکرم (ص) و پیروی از سنت و سیره ایشان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر