c_300_250_16777215_10_images_10834.jpg

 

ترکمن سسی - اهالی روستای قره بلاغ انتظار داشتند تا بنا به قول مسئولین در ایام دهه فجر امسال ( ۱۴۰۱) ، ساختمان جدید مرکز جامع خدمات سلامت این روستا افتتاح شود اما به هر دلیل این اتفاق رخ نداد.


 این ساختمان از نطر ظاهری تقریبا تکمیل و آماده بهره برداری به نظر می رسد ، اما انشعابات آب ، برق ، گاز و تلفن این ساختمان هنوز وصل نشده و تجهیزات پزشکی مورد نیاز هم تامین نشده است.
برای آغاز به کار این ساختمان، پرسنل درمان بنا به تعریف و ضوابط بهداشت و درمان نیاز است و حداقل حضور یک‌پزشک و یک ماما و نیز حضور یک پرستاربرای انجام تزریقات و پانسمان پرضروری به نظر می رسد.
 هم اکنون اهالی این روستا و روستاهای همجوار حتی برای انجام کارهای معمولی بهداشتی و درمانی مجبور هستند تا با طی چندین کیلومتر به نزدیک ترین شهر بروند.
 از مسولان مرکز بهداشت شهرستان علی آبادکتول، مرکز بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمان بهداشتی و درمانی گلستان انتطار داریم در افتتاح این مرکز تسریع نمایند تا مردم این روستا و روستاهای همجوار از خدمات پزشکی بهره مند گردند.
روستای قره بلاغ از توابع بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول است.


گزارش از: عبدالرضا نظری

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 آنه محمد پور 1401-12-15 20:36
این ساختمان تقریبا آماده هست یه همتی می خواهد تا راه اندازی بشه. برای خدمت رسانی صادقانه به مردم شهر و روستا، توسعه زیر ساخت های بهداشتی از اولویت هاست.
نقل قول کردن
0 #2 عبدالرحیم 1401-12-15 21:01
از مسولین مرکز بهداشت تقاضا داریم زودتر این مکان را دایر بکنند. خیلی نیاز هست. تشکر
نقل قول کردن
+1 #3 دکتر تاج بردی نظری 1401-12-15 22:15
مرکزخدمات جامع سلامت روستای قره بلاغ کما فی السابق فعال میباشد ،والبته طبق گزارش خبرنگار محترم بعلت فرسوده بودن مرکز قدیم درسال جاری احداث ساختمان جدید به اتمام رسید.منتهاهمانگونه که در خبر امده ازلحاظ نیرووتجهیزات کمبودهایی وجود دارد وامید آن میرود با همت مسئولین محترم دراسرع وقت برطرف گردد.
نقل قول کردن
0 #4 رضا . ن 1401-12-20 00:44
در هر جا ومکان که باشیم خانه بهداشت / اورژانس و درمانگاه / بیمارستان / برای حفظ جان ادم ها بسیار ضروری وحیاتی است / رضا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر