c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-03-31_00-18-09.jpg

 

ترکمن سسی - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شعار سال یک راهبرد تحول آفرین است و برای تحقق آن باید در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برنامه‌ریزی و باید براساس برنامه‌ریزی به اولویت‌ها توجه کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، غلامرضا منتظری روز پنج شنبه در نشست با مدیران رسانه‌های گلستان گفت: مردم باید در بازده زمانی کوتاه مدت طعم خدمت مسئولان در مسیر رشد تولید و کاهش تورم را بچشند و در بلندمدت نیز دولت باید چشم‌انداز امیدآفرین در حوزه اقتصادی ارائه دهد.
وی هدف از این جلسه فرصتی برای هم اندیشی و مشورت در خصوص نشست های فصلی با مدیران رسانه ها در جهت تقویت نقش رسانه ها، بررسی مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه، توجه به شعار سال و بررسی راه های تحقق آن و همچنین مروری بر خبرهای امید آفرین حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا است.
وی با اشاره به طرح‌هایی که مجلس شورای اسلامی برای حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دارد، اظهارکرد: تصویب طرح "اقتصاد و فرهنگ" از جمله موضوع های مهمی است که مسائل معیشتی و امنیت شغلی فعالان این عرصه‌ها را دربر می‌گیرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، " تدوین طرح نظام جامع عمومی باشگاه ‌داری در کشور"، "ساختار نهاد کتابخانه‌های عمومی"، " تدوین اداره سازمان صداوسیما" و " طرح عفاف و حجاب" را از موضوعاتی عنوان کرد که در کمیسیون فرهنگی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
منتظری در بخشی از سخنان خود با تاکید بر توجه جدی به بخش خصوصی، گفت: هنوز بخش خصوصی را به طور جدی باور نکردیم. متاسفانه گلستان از این جهت در وضعیت خوبی قرار ندارد و به استان سرمایه گریز معروف شده است، در حالی که باید چتر حمایتی دولت برای بخش خصوصی کاملا باز باشد تا حمایت را احساس کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، نقش مطالبه گری رسانه ها را تعیین کننده دانست و بیان کرد: تقویت زیر ساخت های تولید، رفع موانع تولید، کارگروه رصد شعار سال، فاز دوم پتروشیمی گلستان، منطقه آزاد تجاری اینچه برون، خلیج گرگان، راه آهن اینچه برون – گرگان – آزادشهر – شاهرود، مسئله کمبود آب، از جمله موضوعات مهم استان است که باید کار شود.
منتظری همچنین به مساله کمبود آب در استان اشاره کرد و گفت: در این راستا نمایندگان مردم استان گلستان به اتفاق مدیران شرکت آب نشست تخصصی برگزار کردند تا در خصوص شرایط حاد مسله کم آبی استان چاره‌اندیشی کنند.
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: برای حل مشکل کم آبی علاوه بر پروژه‌هایی بلند مدت مثل: سد، شیرین‌سازی آب دریا، شیرین سازی آب های لب شور و تولید آب با استفاده از دستگاه های مدرن از اکسیژن هوا، در برنامه و راهکار کوتاه مدت نیز به دنبال خرید آب از بخش خصوصی کشاورزی و بازسازی و بهسازی حلقه های چاه های آب هستیم.
رستم جرجانی/ خبرنگار و فعال رسانه ای

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-03-31_00-17-51.jpg

دیدگاه‌ها  

0 #1 بابانیاز 1402-01-13 13:35
باید دلایل این وضعیت سرمایه گریزی در استان مشخص شود و مدیران متولی به رفع کاستی ها و ایرادات آن عمل بکنند. فرصت های سرمایه گذاری معرفی و از سرمایه گذاران توانمند که علاقه نشان می دهند حمایت جدی و عملی شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر