c_300_250_16777215_10_images_11177.jpg

 

آق قلا - ترکمن سسی - غلامرضا منتظری گفت: مجهزترین سالن ورزشی استان گلستان در شهرستان آق قلا احداث خواهد شد که احداث آن ورزش این شهرستان را توسعه خواهد داد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، غلامرضا منتظری در نشست با اصحاب رسانه شهرستان آق قلا گفت: مجهزترین سالن ورزشی استان گلستان در شهرستان آق قلا احداث خواهد شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته درخصوص احداث سالن ورزشی ۳ هزار نفری در آق قلا قول هایی داده شد که مقرر شد برای به نتیجه رساندن این پروژه از ظرفیت خیرین استفاده شود.
منتظری با اشاره به مشکل تامین زمین برای احداث سالن ورزشی در آق قلا گفت: در دو نقطه ورودی شهر از سمت گرگان و جنب اداره ورزش و جوانان شهرستان آق قلا برای احداث سالن ورزشی مدنظر قرار گرفته و امیدواریم با رفع مشکلات اداری هرچه زودتر عملیات اجرایی احداث آن آغاز شود.
منتظری، احداث سالن ورزشی ۳ هزار نفری در ورودی شهر را مناسب خواند و گفت: احداث مجهزترین سالن ورزشی استان در ورودی جنوبی شهر آق قلا چشم انداز خوب و مناسبی خواهد داشت و می تواند میزبان خوبی برای مسابقات کشوری نیز باشد.
وی از افتتاح یک سالن ورزشی در روستای چن سولی و یک سالن ورزشی در سطح شهر آق قلا در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: رسیدگی و تجهیز سالن های ورزشی روستای گری و روستای یلمه سالیان از دیگر اقدامات و برنامه ها در خصوص توسعه ورزش شهرستان آق قلا عنوان کرد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در خصوص توجه به ورزش روستایی نیز گفت: در سال جاری ۴ زمین چمن مصنوعی فوتبال روستایی در شهرستان آق قلا افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
منتطری در بخشی از سخنان خود، به پیگیری و اقدامات در خصوص مشکلات آب شرب شهر آق قلا، پروژه پتروشیمی و منطقه آزاد اینچه برون توضیحاتی داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته در بحث گردشگری شهرستان آق قلا نیز دیواره سازی گرگان رود در سطح شهر آق قلا انجام خواهد شد.

خبرنگار : رستم جرجانی

دیدگاه‌ها  

0 #1 برهانی 1402-01-25 15:27
آلان من کم کمش ۲۵ سال سن دارم. هرساله رمضان نماینده ما هم به سالن امام رضای بندرترکمن میاد وعده سالن مجهز میده. نمی دونم‌چند هزار نفری ولی هزینه ساخت سالن مجهز میلیاردی میشه. تنها کاری که توی ایت من دیدم فقط جایگاه تماشگران رنگ شده. این وعده را هرساله برای سیجوال هم میدن. آلان ۱۵ ساله وعده ساخت سالن مجهز و مجموعه ورزشی را میدن. طی این سالها سیجوال شهر شد اما دریغ از یک سالن یا زمین چمن مصنوعی. ولی همین زابل محله بین گوشمون با صد و چند نفر جمعیت سالن ورزشی داره ولی اینجا با این همه جمعیت ...
نقل قول کردن
0 #2 صحنه 1402-01-25 15:29
با نزدیک شدن به انتخابات وعده های توخالی برای رای آوردن کاندیداها شروع میشه. خیلی از این وعده ها عملی نیست یا بعدا به فراموشی سپرده میشه. بزرگواران، طرح وعده های بدون پشتوانه آسیب کاهش اعتماد عمومی را به دنبال خواهد داشت.
نقل قول کردن
0 #3 رضا 1402-01-25 15:30
انتخابات نزدیکه انگار ...
نقل قول کردن
0 #4 حاج حمید دوجی 1402-01-25 15:35
لطفا از کارخانه ید هم گزارش تهیه بکنید. چون بین مردم این طور گفته میشه که کاهش بارندگی ها و خشکسالی های این چند ساله دلیلش وجود آثار مخرب همین کارخانه ید هست. لطفا بررسی بکنید از نظر کارشناسان و افراد مطلع و اطلاع رسانی کنید آیا آثار زیست محیطی این کارخانه ید واقعا چنین آثار بدی منطقه دارد یا خیر.
نقل قول کردن
0 #5 فرهنگ 1402-01-25 16:07
وقتی انتخابات نزدیک میشه عزیزان چه چیزا که یادشان می افته!وعده های ... چراغ جادو و ... فکر کنم تمامی نداره. جناب نماینده های گرگان و آق قلا ، این قول ها برای کاندیدای جدید خوب است. شما از پروژه هایی که به اتمام رساندید خبر بدین. از پتروشیمی، درمانگاه تامین اجتماعی، جاده مرگ ... که از اول کار وعده دادین و پیگیری کردین. ضمنا مردم زیر بار سنگین گرانی و تورم کمرشان ...خواهش می کنم به شعورشان توهین نکنید...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر