c_300_250_16777215_10_images_11640.jpg

 

ترکمن سسی – استاندار گلستان گفت: همراهی نمایندگان در موضوعات استان نشان از انسجام و وحدت موجود در گلستان دارد و خوشبختانه مشکلات چند دهه استان در حال مرتفع شدن است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، علی محمد زنگانه امروز پنج شنبه در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گلستان اظهار کرد: خدمات دولت در گلستان در مقایسه با گذشته بی نظیر بوده و بن بست شکنی های زیادی انجام شده است.
استاندار گلستان شد افزود: خشک شدن خلیج گرگان تهدیدی است که حیات استان را به مخاطره می اندازد و خوشبختانه با دستور رییس جمهور و تلاش شبانه روزی تا کنون بیش از ۸۰ کانال اصلی آبرسان لایروبی شده و برنامه های آتی نظیر پمپاژ آب به خلیج و تامین حق آبه در دستور کار قرار دارد.
زنگانه گفت: برای مرکز آموزش فنی و حرفه ای در نی تپه، طی سفر رییس جمهور ۳۰ میلیارد تومان مصوب گردید که تا کنون ۱۳.۵ میلیارد تومان تخصیص یافته است.
وی تصریح کرد: پیشرفت روستا محور یک راهبرد اساسی در استان است و موضوعاتی نظیر بافت با ارزش، راه روستایی، طرح هادی مورد توجه جدی است.
زنگانه یادآور شد: با همکاری بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان اراضی که در اختیار بنیاد علوی بود جهت ساخت مسکن در نظر گرفته شد.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در فاز اول ۲۰۰ واحد از ۸۰۰ واحد برنامه ریزی شده بصورت ویلایی و حیاط دار ساخته می شود و برای این واحد ها تسهیلات ۲۰۰ میلیونی با کارمزد ۵ درصد اعطا می شود.
در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گلستان ، معاون بازسازی و مسکن روستایی و معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور و نماینده مردم رامیان و آزادشهر نیز حضور داشتند.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر