c_300_250_16777215_10_images_11673.jpg

 

ترکمن سسی - فرماندار آزادشهر گفت: تحول در حوزه بهداشت و درمان و رفع کمبودهای این بخش از برنامه‌های دولت سیزدهم و مجموعه مدیران استان گلستان است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سیدجواد کریمی امروز در آیین افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر اظهار کرد: تحول در حوزه بهداشت و درمان و رفع کمبودهای این بخش از برنامه‌های دولت سیزدهم و مجموعه مدیران استان گلستان است که افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان حضرت معصومه این شهرستان یکی از برنامه‌های تحولی است.

وی ادامه داد: با شروع بکار بخش سی تی اسکن ۱۶ اسلایس از ابتدای امسال ۱۰۲ بیمار از خدمات این بخش و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر هم از خدمات رادیوگرافی آن استفاده کردند ضمن اینکه با افتتاح این بخش از مراجعه ۹۰ درصد بیماران آزادشهر به شهرهای همجوار جلوگیری می‌شود.


کریمی همچنین با تشریح برخی اقدامات یکسال گذشته درحوزه بهداشت و درمان آزادشهر، از تامین هزار مترمربع زمین برای ساخت مرکز جامع خدمات سلامت این شهر و ۲ هزار و ۶۵۰ متر مربع دیگر برای ساخت چند پروژه دیگر این حوزه خبر داد و گفت: بخش بهداشت و درمان این شهرستان در سال گذشته برخی افتخارات کشوری و استانی کسب کرد که کسب رتبه اول کشوری اعتبار بخشی بیمارستانی توسط بیمارستان حضرت معصومه یکی از آنهاست.

کریمی همچنین رفع مشکل حقوقی زمین مورد نیاز مرکز جامع سلامت شماره یک و ۲ آزادشهر، تبدیل مرکز خدمات جامع سلامت فارسیان به مرکز شبانه روزی با تامین نیروی انسانی مورد نیاز، تامین زمین برای ساخت سه پایگاه شهری و تسریع در ارتقای بیمارستان حضرت معصومه به ۱۳۰ تختخوابی را از مطالبات مردم و نیازهای بخش بهداشت و درمان آزادشهر عنوان کرد.

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-04-28_13-02-05.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر