c_300_250_16777215_10_images_11791.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: در ۲۵۰ روستای منتخب در استان گلستان با تاکید بر کارهای مشارکتی ویژه برنامه های هفته مشاغل و کار و کارگر اجرا شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حمزه کرایلو امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: برپایی میز خدمت با حضور فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و اجرای دوره های آموزشی متنوع کپسولی و برپایی نمایشگاه های توانمندی مهارتی برای آشنایی مردم با آن مهارت ها از جمله برنامه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در هفته مشاغل و کار و کارگر بود.
وی افزود: دیدار با فرمانداران و ائمه جمعه در خصوص حمایت بیش از پیش حوزه مهارت آموزی از دیگر برنامه های ترویجی این هفته بود.
کرایلو بیان کرد: بیش از ۲۰۰ آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد استان گلستان در میز خدمت و اجرای دوره آموزشی کپسولی مشارکت و حضور داشتند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان همچنین از برگزاری ۱۴ جلسه شورای مهارت در شهرستان های استان در هفته مشاغل و کار و کارگر خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جلسات ، معرفی خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای و بررسی مسائل و مشکلات حوزه مهارت آموزی و ارتقای شاخص های کلان آموزش های مهارتی و فنی در استان بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر