c_300_250_16777215_10_images_00000002365565.jpg

ترکمن سسی-سرمربی تیم والیبال جواهری گنبد پس از شکست خانگی تیمش مقابل شهرداری ارومیه گفت: تیم ما والیبال را به خوبی بازی می کند و به بازیکنانم افتخار می کنم، اما داور شرایط بازی را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از مهر عظیم جزیده اظهار کرد: بازی نزدیک و پایاپایی در هر سه ست شاهد بودیم و در بسیاری از لحظات از حریف پیش افتادیم.

وی افزود: با وجود اینکه در این دیدار تحت فشار قرار گرفتیم، سعی در کنترل بازی داشتیم اما جوانی تیم موجب شد تا در شرایط حساس، بازی از دست مان خارج شود.

جزیده با انتقاد از داوری این دیدار خاطرنشان کرد: متاسفانه داور در ست دوم بازیکن ما را به دلیل یک اعتراض ساده با کارت قرمز جریمه کرد و فکر می کنم با این کار، جریان بازی عوض شد و بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی افت کردند.

وی تصریح کرد: داور این دیدار در هفته های قبل نیز پراشتباه قضاوت کرده بود و از فدراسیون والیبال می خواهم در چنین بازی های حساسی که تماشاگران زیادی حضور دارند، از داوران بهتری استفاده کند.

گفتنی است؛ تیم جواهری گنبد شامگاه سه شنبه در هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال، میزبان تیم صدرنشین شهرداری ارومیه بود که در سه ست پیاپی مغلوب شد تا به مکان دهم جدول سقوط کند.

نماینده گنبد در ادامه این رقابت ها و از هفته یازدهم و پایانی نیم فصل نخست، یکشنبه ۲۲ آذر راس ساعت ۱۴ در خانه والیبال تهران مهمان تیم بانک سرمایه خواهد بود.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 اسماعیل 1394-09-18 18:32
درود بر غیرت نوجوانان شایسته شهرمان ..حیف از این همه استعداد که یک اسپانسر قوی نداریم ..مسوولین استان هم ..انگار جز گرگان هیچی واسشون مهم نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر