c_300_250_16777215_10_images_21725.jpg

 


ترکمن سسی - بخشدار داشلی برون در پیامی ضمن تبریک عید سعید قربان، گزارشی از وضعیت اقدامات صورت گرفته پس از سیلاب اخیر را ارائه کرد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، متن پیام علی پورمندی بخشدار داشلی برون به شرح زیر است:

بسمه تعالی

عید سعید قربان، فرصت بزرگ خداوند به اشرف مخلوقات برای رهایی از تعلقات دنیوی است و این زمینه فراهم نمی شود مگر با جهاد نفس، ایثار و احسان در مسیر تعالی انسانیت و خدمت صادقانه به بشریت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حادثه منا، فرا رسیدن عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بالاخص مردم مومن و متدین بخش مرزی داشلی برون تبریک عرض نموده و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت ، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی مسئلت می نمایم.

گزارش مختصری از روند اقدامات انجام شده در سیل اخیر که منجر به ایجاد خسارت در بخشی از نقاط، جاده ها و مسیرهای منتهی به بخش داشلی برون شد به اطلاع مردم شریف می رسانم:
بارش باران و وقوع سیلاب جدای از ایجاد خسارت، باعث جاری شدن رودخانه اترک و در نتیجه آن آبگیری تالابها، رویش گیاهان و علفها در مراتع و جلوگیری از پدیده ریزگردها می گردد ،

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از صبر، شکیبایی و همکاری مردم در این ایام، از اولین ساعات وقوع سیل در محل با مشقات فراوان به دلیل قطع راه ارتباطی حضور یافته و پیگیر مسئله بودم و ترمیم راه ارتباطی بصورت موقت میسر گردید و با پایان مطالعات و پیش بینی های لازم، جاده تخریب شده تکمیل خواهد شد.

برای استفاده بهینه از آب رودخانه اترک و مدیریت و تقسیم عادلانه آن، فورا جلسه ای با مسئولین امر برگزار شد و تصمیمات مهمی در زمینه احیای تالابها و آب بندانهای خشک شده، تامین آب شرب دامها و ترمیم دریچه های ورودی آب به سدها و تالاب آلاگل جهت آبگیری مناسب آنها برگزار شد و بحمدالله توانستیم تالابهای بین المللی و سدها را آبگیری کنیم.

با شروع عملیات روکش آسفالت سرد جهت ترمیم و بهسازی جاده اصلی گنبد_مراوه تپه و به تبع آن وقوع چند حادثه واژگونی خودرو با توجه به لغزندگی جاده اصلی از سه راهی آق بند بسمت کرند در اثر بی احتیاطی و کوتاهی پیمانکاران امر که با پیگیریها در حال برطرف کردن نقص پروژه هستند، شایسته است رانندگان محترم که در مسیرهای فوق الذکر تردد می نمایند جوانب کامل احتیاط را در نظر بگیرند تا خدایی ناکرده حادثه ناگواری برای آنها پیش نیاید.

با آرزوی توفیق و سلامتی و عیدی پر برکت

دکتر علی پورمندی بخشدار داشلی برون


خبرنگار : بلقیس کردبچه

c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-29_18-26-37_2.jpgc_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-29_18-26-11.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر