c_300_250_16777215_10_images_000066699.jpg

ترکمن سسی-مدافع ملی پوش ملوانی ها می گوید هر سه مدافع میانی این تیم در آمادگی کامل به سر می برند و برای حضور در ترکیب اصلی باید رقابت سختی با یکدیگر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه عزت اله پورقاز در رابطه با آخرین شرایط خود و تیم ملوان گفت: متاسفانه و یا خوشبختانه امروز هم هوا بارانی است، در روزهای اخیر هم آب و هوای بسیار سردی حاکم بود، کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا این روزها با به دست آوردن شرایط تمرینی مناسب، ملوان در بازی های آینده تیم موفق شود.

او ادامه داد: متاسفانه در این فصل دو بدشانسی بزرگ آوردیم که یکی مصدومیت بازیکنان مان است، همانطور که می بینید در هر بازی یکی دو بازیکن ما مصدوم می شوند، ما در چند بازی مهم بازیکنانمان با مصدومیت از بازی بیرون رفتند و این بدشانسی بسیار روی نتیجه گیری تیم ما تاثیر می گذارد.

مدافع ملی پوش انزلی چی ها در ادامه گفت: گل نشدن توپ هایمان، بدشانسی دیگری است که داریم، همین بازی آخر ما در برابر تراکتورسازی را ببینید، در نیمه اول آنها اصلا به دروازه ما نرسیدند و ما هرچه زدیم به گل نرفت و در آخر نتیجه به نفع آنها تمام شد، ما تمام تلاش خودمان را می کنیم تا تمرینات بیشتر به این بداقبالی ها پایان دهیم و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

پورقاز در ادامه راجع به آمادگی هر سه مدافع وسط این تیم گفت: این اتفاقا باعث خوشحالی ماست که خداراشکر هر سه مدافع میانی تیم مان از آمادگی کامل برخوردار هستند، محمدحسین کنعانی که این روزها در اردوی تیم ملی امید حضور دارد و مشخص است که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و احمد آهی هم به شرایط ایده آلی رسیده و من هم سعی می کنم با تمرینات بیشتر خودم را روی فرم نگه دارم تا بتوانم در ترکیب اصلی تیم حضور داشته باشم.

مدافع انزلی چی ها در پایان گفت: ناب ترین و پرشورترین هواداران ایران در انزلی هستند و امیدوارم کمی دیگر صبر کنند تا ما بتوانیم از خجالت آنها دربیاییم، آنها در همه حال و در شرایط مختلف آب و هوایی از ما حمایت می کنند اما بدشانسی مانع از این شد که ما بتوانیم جواب خوبی های آنها را بدهیم. انشالله به زودی شرایط مان تغییر می کند و ما می توانیم آنها را خوشحال کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر