c_300_250_16777215_10_images_22179.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه استان گلستان گفت: کارگاه آموزش تخصصی روزنامه نگاری ویژه گزارش نویسی برای اصحاب رسانه شرق گلستان برگزار می شود.


غلامرضا ولی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبانی نظری و عملی روزنامه نگاری و گزارش نویسی از مهمترین محورهای اصلی این کارگاه آموزشی است.
وی، ارتقاء سطح کمی و کیفی اصحاب رسانه استان را مهمترین هدف این کارگاه آموزشی عنوان کرد و افزود: این کارگاه توسط موسسه اصحاب رسانه استان گلستان با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار می شود.
ولی پور با اشاره به حضور یکی از اساتید  برتر کشوری در این کارگاه آموزشی عنوان کرد:  این کارگاه روز پنج‌شنبه 26 مرداد از ساعت 8 صبح تا ۱۶ عصر و روز جمعه 27 مرداد از ساعت 8 الی 11 با محوریت آموزش "روش‌های تهیه‌ی گزارش " در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس برگزار می‌شود.
وی، با بیان اینکه شرکت در این کارگاه برای عموم خبرنگاران و اصحاب رسانه  امکان پذیر بوده و به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطا می شود، افزود: علاقمندان اصحاب رسانه استان برای حضور در این کارگاه 2 روزه یک قطعه عکس و کپی کارت ملی را به همراه داشته باشند.
وی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه آموزش روزنامه‌نگاری می‌توانند برای کسب آگاهی بیشتر به دفتر نمایندگی موسسه اصحاب رسانه در شرق استان مراجعه و یا با شماره   09119775936  تماس حاصل نمایند.
ولی پور افزود: کارگاه آموزش روزنامه نگاری به همت موسسه اصحاب رسانه استان گلستان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور مهرداد خلیلی مدرس روزنامه نگاری برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر