c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-09-23_18-11-37.jpg

 


ترکمن سسی - مدیر روابط عمومی شبکه رادیویی ایران از برگزاری آیین رونمایی از آثار تولیدی رادیو ایران با عنوان "صد و چهل شهید، صد و چهل روایت" با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، عبدالرسول جوادی بالاجاده اعلام کرد، رادیو ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه "آیین رو نمایی از آثار تولیدی روایت‌های شهدا با عنوان " صد و چهل شهید ،صد و چهل روایت" را در روز دوشنبه سوم مهر ماه برگزار می کند.
مدیر روابط عمومی شبکه رادیویی ایران همچنین از حضور و سخنرانی دکتر قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، بخشی زاده معاون صدا جمهوری اسلامی و حضور معنوی خانواده های شهدا در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو در این ویژه برنامه خبر داد.
وی از دیگر برنامه های این مراسم به آیین رونمایی از ترانه با موضوع شهدا با صدای محمد مهدی ساوه با عنوان " وارثان غیرت" و رونمایی از پرتال رادیو ایران درباره شهدا اشاره کرد.
به گفته جوادی بالاجاده، تجلیل از برنامه سازان و خانواده های شهدا و اجرای سرود گروهی از دیگر برنامه های این مراسم است و در این مراسم از مشاورین امور ایثارگران وزارتخانه ها، دستگاههای اجرایی ،سازمانها و نهادها هم حضور خواهند داشت .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر