c_300_250_16777215_10_images_22456.jpg

 

ترکمن سسی - علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه ای اظهار کردند که طوفان الاقصی؛ نشانه عجز رژیم صهیونیستی در مقابل قدرت رزمندگان فلسطینی است.


نخبگان دینی اهل سنت استان با صدور بیانیه ای؛ پیشروی مقتدرانه و موفقیت های بی نظیر رزمندگان شجاع فلسطینی و محور مقاومت در مقابل رژیم کفار صهیونیستی را به محضر مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله و جمیع امت های اسلامی تبریک گفتند.
در بیانیه مزبور آمده است:
این عملیات پیروزمندانه پیامی نیز برای جهان عرب، جهان اسلام و جامعه بین‌المللی بخصوص آنانی دارد که در تلاش برای عادی‌سازی روابط با این دشمن هستند، با این مضمون که آرمان فلسطین زنده است و تا زمان پیروزی و آزادسازی "خاک" آن از بین نخواهد رفت.
این رژیم کودک کش بر این باور بود که می تواند با برخی از تسلیحاتی که در اختیار دارد و با "گنبد آهنین" هیچ کس توانایی مقابله با رژیم سفاک را نداشته باشد، در حالی که رزمندگان فلسطینی و محور مقاومت و  حماس در عملیات طوفان الاقصی فقط با استفاده از گوشه ای تسلیحات خود؛ زیرساخت های اصلی آن را نابود و ضعیف بودن ارتش این رژیم جعلی را بر همگان ثابت نمودند.
در پایان ما جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی ضمن تبریک این پیروزی مقتدرانه به مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله از تمامی جوامع اسلامی و امت های مسلمین می خواهیم دست حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین برنداشته و همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی وهمدستانش باایستند, چراکه تحقق وعده های الهی در نصرت مومنین و نابودی ظالمین خواهد بود.
من الله توفیق
جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر