c_300_250_16777215_10_images_22460.jpg


ترکمن سسی - عبدالرضا نظری - امجد آخوند نظری مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره بلاغ گفت: ما اقدامات جنایتکارانه صهیونیست ها در غزه و فلسطین را به شدت محکوم میکنیم.


 آخوند نظری در حوزه علمیه قره بلاغ در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضع ما مسلمانان در رابطه با موضوع فلسطین را مقام معظم رهبری برای همه ما روشن نموده است , مورد تاکید است همه ما بنابه وظیفه دینی و انسانی و حق گویی درکنار مردم فلسطین هستیم و خواهیم بود.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره بلاغ افزود: اقدامات جنایتکارانه صهیونیست های غاصب و بمباران مردم بی دفاع غزه فلسطین و کشتار کودکان و زنان بی دفاع و بی گناه اقدامی غیر انسانی و جنایت علیه بشریت است و ما آن را به شدت محکوم‌ میکنیم‌.
 آخوند نظری با تاکید بر اینکه فلسطین برای همه مسلمانان است، ادامه داد: صهیونیست های غاصب با اقدامات جنایتکارانه خود با کشتار مردم بی دفاع فلسطین و تخریب منازل مسکونی آنها اقدام به شهرک سازی در سرزمین های اشغالی می کنند و مردم فلسطین حق دارند از سرزمین خود در هر زمان دفاع کنند و با صهیونیست های اشغالگر مقابله کنند.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت روستای قره بلاغ  افزود: از نگاه ما علما، عملیات طوفان الاقصی اقدام به حق فلسطینی هاست و دشمنان اسلام سعی میکنند با امپراتوری رسانه ای خود خواسته های به حق مردم فلسطین را نادیده گرفته و آن را وارونه جلوه و  حق را ناحق نشان دهند.
 آخوند نظری ادامه داد: صهیونیست ها با حمایت استعمارگران در راس آنها انگلیس، این غده سرطانی را علیه مسلمانان بوجود آورده و درحال حاضر اوضاع در فلسطین غزه بسیار وخیم و دردناک است و برای امت اسلامی از هر نظر جهاد لازم است. اگر اجازه اجازه دهند رفتن به جنگ‌ علیه اسراییل غاصب، جایز است.
  مدیر حوزه علمیه قره بلاغ با تاکید براینکه ما امت اسلامی باید از نظر سیاسی و اقتصادی در قبال جنایات صهیونیست ها نباید بی تفاوت باشیم و حتما موضع بگیریم و از نظر اقتصادی و سیاسی به فلسطین کمک کنیم ادامه داد: ما باید از طریق رسانه های خود قدس شریف که قدمگاه انبیاه بوده را به نسل جدید خصوصا نو جوانان و جوانان بشناسانیم.
 امجد آخوند افزود: در حال حاضر مردم فلسطین در مقابل یک جنگ‌ نابرابر قرار گرفته و صهیونیست های غاصب با پشتیبانی کشورهای استعمارگر تا دندان مسلح دست به جنایت می زنند و جهان اسلام باید از مردم  بی دفاع و مظلوم فلسطین حمایت کنند.
 آخوند نظری با انتقاد از سکوت سازمان ها و نهادهای بین اللملی در قبال جنایت های صهیونیست ها در غزه گفت: صهیونیست ها آب و برق و گاز مردم غزه را قطع کرده و این عمل و رفتار وحشیانه صهیونیست ها جنایت علیه بشریت است و باید سازمان ها و نهادهای بین المللی برای کمک  به مردم بی دفاع  غزه اقدام کنند.
 مدیر حوزه علمیه اهل سنت قره بلاغ، ازتمام مسلمانان جهان برای اتخاد و همبستگی بر تسریع  کمک رسانی به مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین و غزه تاکید نمود و در پایان با اشاره به آیه وأعدوا لهم ما استطعتم من قوة ... تاکید کرد: مسلمانان باید در مقابل کفار، قوی و مسلح  شوند و با آنها مقابله  کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر