c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-10-23_10-44-05.jpg



ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۶۶۰ نفر از افراد کم برخوردار استان از کمک‌های دارویی و درمانی هلال احمر بهره مند شدند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی در تشریح خدمات حمایتی انجام گرفته اظهار کرد: هلال احمر استان در حوزه داوطلبان طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ به منظور تامین بخشی از هزینه های درمانی خانواده های کم برخوردار یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

مديرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به اختصاص اعتبارات درمانی هزینه شده از سوی سازمان داوطلبان افزود: در این بازه زمانی ۶۶۰ نفر از مراجعین از حمایت های درمانی و مددجویی هلال احمر برخوردار شده اند.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر در تلاش است دغدغه های خانواده های کم برخوردار را در حوزه پرداخت هزینه های درمانی کم کند، خاطر نشان کرد: کمک هزینه‌های انجام شده در چهار بخش کمک های دارویی، خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، توانبخشی و درمانی شامل فیزیوتراپی، کار درمانی و درمانگاه و همچنین هزینه‌های بستری بیماران کم برخوردار بوده است.

وی توضیح داد: با تخصیص چهارمین مرحله از کمک‌های حمایتی درمانی سازمان داوطلبان به استان ها در آبان‌ ماه، کمک‌های دارویی و درمانی استان به افراد کم برخوردار ادامه خواهد یافت.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر