c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-10-31_22-45-13_2.jpg

 

ترکمن سسی - آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار جمعی از فعالین فرهنگی، رسانه ای و اجتماعی ترکمن، گفت: امت اسلامی، همدلی، همراهی و با هم بودن را به عنوان یک تکلیف دینی لازم و واجب بدانند و باید به سمتی حرکت کنند که اتحادیه های کشورهای اسلامی تشکیل شود.


نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید براینکه، نگاه وحدت، یکپارچگی و اخوت اسلامی ریشه قرآنی و دینی دارد، افزود: نگاه وحدت و یکپارچگی بر هیچ کس پوشیده نیست و این اعتقاد مبنی سیاسی ندارد بلکه خداوند دستور داده و خواسته است که همدلی و برادری وحدت اسلامی در میان مسلمانان حاکم باشد.
وی با تاکید براینکه، دستور خداوند، پیامبر(ص) و بزرگان اسلام بر وحدت و همدلی، وظیفه و تکلیف است، بیان کرد: نماز، روزه، حج و ... از واجبات است، اما وحدتی را هم که خداوند دستور داده است از واجب تر و مهمتر است.
حضرت آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه، اعتقاد، روش و سبک فرهنگ وحدت استان گلستان در کشور فراگیر و پخش شده است، افزود: وحدت باید به عنوان فرهنگ دینی باشد و امروز همگان می دانند که استان گلستان از جهت وحدت و همدلی مشکلی ندارد.
آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، گفت: امروز چه بلایی بر سر امت اسلامی افتاده است که از این جنایات غافل هستند. امروز دنیا چه بلاهایی بر سر کودکان و برادران فلسطینی و مسجد الاقصی که محل عبادت و جایگاه معراج پیامبر خدا است، آورده است.
وی تصریح کرد: امروز نخبگان و استعدادهای زیادی در زمینه های مختلف همچون پزشکی در ترکمن صحرا هستند.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین افزود: هر وقت صحبت و یا مشورتی در استفاده از برادران و خواهران ترکمن در مسئولیت ها بود، من تشویق کردم.

رستم جرجانی/ خبرنگار و فعال رسانه ای

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر