c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-11-03_18-12-15.jpg


ترکمن سسی - فرماندار ویژه گنبدکاووس در نخستین جشنواره پرورش شتر در روستای عوض حاجی از توابع شهرستان گنبدکاووس گفت: با توجه به تنوع اقوام، هدف اصلی از برگزاری این رویداد نمایش ظرفیتهای شهرستانی در پرورش شتر است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، مهدی دهرویه با تبریک پیروزی اندیشه استکبار ستیزی و شور ظلم ستیزی و تسلیت شهادت ۹هزار نفر از مظلومان غزه بویژه کودکان و زنان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان به خاطر همزمانی با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه متفاوت برگزار خواهد شد و بر هر مسلمان واجب است که در این حرکت حضور داشته باشد .
وی با اشاره به اینکه گنبدکاووس با ۳۸۵هزار جمعیت کل و  ۲۱۸ هزار نفر جمعیت روستایی دارای  ۱۶۲ هزار هکتار سطح زیرکشت، ۳۳۴۲ هکتار مرتع و۲۴۰۰ هکتار آبیاری تحت فشار است افزود:  ۱۶۰ نفر شتر، ۲۶۰ هزار دام سبک و ۶۰ هزار دام سنگین و ۴۳۰۰ کلونی زنبور با ۳۵ تن تولید عسل و  بزرگترین میدان دام ایران به لحاظ تراکنش مالی این شهرستان را در رتبه اول مزیتهای تولید در گلستان قرار داده است.
دهرویه معرفی ۱۵ روستا هدف توسعه را در راستای سیاستها و راهبرد در رساندن درآمد به میانگین درآمد کشوری عنوان کرد و گفت: باید با توجه به مزیت‌ها به دنبال ایجاد اشتغال روستا محور باشیم.
وی به توطئه دشمن در ناامید کردن مردم از نظام اشاره و گفت باید با روحیه انقلابی به جهاد تبیین بپردازیم و در صحنه دفاع از نظام برای مردم تبیین درستی از واقعیتها داشته باشیم.
فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزاری انتخاباتی سالم و امن با مشارکت مردم را راهبرد برگزار کنندگان انتخابات اعلام و افزود باید عرصه برای انتخاب اصلح برای مردم فراهم شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر