c_300_250_16777215_10_images_22591.jpg

 

ترکمن سسی - مدیر گروه تولیدی مبلمان اختر در روستای آزاد تپه گفت: با تلاش و جدیت در کار می توانیم در رشد و توسعه اقتصاد منطقه سهمی داشته باشیم.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، ایوب نظری مدیر گروه تولیدی مبلمان اختر در روستای آزاد تپه شهرستان علی آباد کتول گفت: ارائه محصول باکیفیت و به روز، از دلایل موفقیت و عرضه مبل و صنایع چوبی، گروه تولیدی مبلمان اختر است.
وی افزود: به مدت حدود 15 سال است که در این حرفه مشغول به فعالیت است و به عنوان یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان مبلمان خانگی و اداری، مصنوعات چوبی، سرویس خواب و جهزیه کامل است که محصولاتمان را با بالاترین کیفیت و قیمت کمتر، ارائه می کنیم.
مدیر گروه تولیدی مبلمان اختر در ادامه تصریح کرد: طی یک ماه، بین 50 و یا 60 دست مبل هشت نفره، سرویس خواب و جهیزیه کامل، تولید می کنیم و محصولاتمان را علاوه بر نمایشگاه های منطقه و استان گلستان به استان های همجوار گیلان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و مشهد و حتی شهرهای جنوبی کشور نیز ارسال می کنیم و پاسخ گوی مشتریان استان و کشور هستیم.
ایوب نظری، با اشاره به گسترش فضای مجازی و عرصه ارتباطات درخصوص فروش آنلاین و مجازی نیز، گفت: بنا بر گسترش فضای مجازی، لازم دیدیم برای فروش و جذب مشتری بیشتر به فضای مجازی روی بیاوریم و معمولا محصولاتمان را در ازای سفارش نمایشگاه های عرضه مبلمان، تولید می کنیم و گاها سفارش خصوصی و عرضه مستقیم نیز داریم.
وی با اشاره به شاخصه های عرضه یک کار خوب در تولید مبلمان، گفت: شاخصه های زیادی همچون نوع چوب، اسفنج، نوع پارچه، روکوبی و همچنین زیبایی، ظرافت، طراحی های متنوع و مهم تر از همه، تولید به روز و مشتری پسند در جذب مشتری تاثیر گذار است و در آینده قصد داریم با توسعه فضای کارگاهی، ایجاد نمایشگاه و نیروی کار بیشتر، سهم بیشتری در رشد و توسعه اقتصاد منطقه داشته باشیم.
ایوب نظری در خاتمه سخنان خود با اشاره به گسترش روز افزون صنعت مبل، گفت: صنعت مبل از مهم ترین شاخه های صنایع کوچک و با قدرت اقتصادی است که در کنار توسعه صنعت و اقتصاد روستا و یا منطقه می تواند با اشتغالزایی بالا و مناسب، مانع از بروز آسیب های اجتماعی شود.


رستم جرجانی / خبرنگار و فعال رسانه ای

دیدگاه‌ها  

0 #1 نورمحمد 1402-08-14 14:09
تولید محصولات با کیفیت نشان از تعهد تولید کننده به مشتری است. این وضعیت یک تعامل برد برد بین اولید کننده و مشتری استو
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر