c_300_250_16777215_10_images_22620.jpg

 

ترکمن سسی – تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته چهارم رقابتهای لیگ‌برتر والیبال‌ایران عصر امروز چهارشنبه مهمان چادرملو اردکان بود و توانست با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست دهد و به دومین پیروزی خود در این فصل دست یابد.


خبرنگار گنبد ما نوشت: شهرداری گنبد با استفاده از اسپک های قدرتمند قلیچ نیازی و تجربه فرهاد قائمی توانست با ارائه یک بازی نسبتا قابل قبول این برد را کسب کند.گرچند ضعف داوری در این دیدار بسیار مشهود بود و بعضی امتیازات به نفع میزبان گرفته می شد.

البته گنبدی ها امتیازات زیادی نیز در سرویس ها  از دست دادند که این در بازیهای بزرگ به ضرر تیم است،

گر‌چند نباید از دریافت های اول و دوم و دفاع روی تور تیم نیز به سادگی عبور کرد که هفته به هفته بهتر می شود.

تیم شهرداری‌گنبد به یک کمک مربی رده بالا نیاز دارد تا در اوقاتی که رحمان رئوفی به بازی و اجرای تاکتیک های مختلف مشغول است راهکارهایی را بدهد.چون در این بازی شاهد بودیم که اختلاف ۴یا۵ امتیاز به یکباره و با از دست رفتن تمرکز تیم از دست می رفت تا جایی که نزدیک بود ست سوم را به حریف واگذار کند.

با تمام این تفاسیر رحمان رئوفی نشان داده روز به روز شناخت بیشتری از تیم و قابلیت های بازیکنان خود پیدا می‌کند اما اجرای نقشه های متنوع تاکتیکی و تکنیکی برای بازیهای پیش رو و بزرگ بسیار واجب و لازم است.


دیدگاه‌ها  

0 #1 پرویز ابائی 1402-08-18 07:44
تیم گنبدی کم کم داره راه می افته. امیدوارم با همت و تلاش همه عوامل تیم شهرداری این بردها در هفته های آینده هم ادامه داشته باشد.
نقل قول کردن
0 #2 آتابای 1402-08-18 07:46
قلیچ نیازی خودش یه تیمه ماشاء ا... اسپک های آقا یونس واقعا معرکه است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر