c_300_250_16777215_10_images_22630.jpg



ترکمن سسی - دهیاری روستای آزادتپه (شاغال دفه)، طی ارسال پیامی از اصحاب رسانه استان، خصوصا مدیران پایگاه های جهت تهیه گزارش خبری و اطلاع رسانی از برداشت باغات انار در سطح روستای آزادتپه حضور یافتند، تقدیر و تشکر نمود.


متن پیام تشکر دهیاری آزادتپه تپه بدین شرح می باشد:
بدون شک در دنیای امروزی ارتباطات، نقش اصحاب رسانه در آگاه سازی جامعه و تنویر افکار عمومی، بی نظیر بوده و نقش رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهی که با بکارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان ها را فراهم می کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.
نظر به حضور پررنگ و تلاش شما در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار برداشت انار در روستای آزادتپه، بدین وسیله به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی و مردم خونگرم، مهمان نواز، شریف و شرافتمند روستای آزادتپه از شما حافظان قلم بالاخص آقای عبدالرضا نظری خبرنگار فعال و با سابقه آزادتپه، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
یقین دارم با همدلی، همراهی و همکاری مدیران و زحمت کشان رسانه های استان در راستای عمل به رسالت خطیر خدمت رسانی به مردم می توانیم گام های موثری برداریم.
محمود نظری
دهیار روستای آزادتپه

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر