c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151214_222730.jpg

ترکمن سسی-رئیس مرکزبهداشت شبکه بهداشت و درمان کلاله به تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با شیوع احتمالی بیماری آنفلوانزا H1N1 شاره کرد و گفت: با توجه به مراقبت های ویژه به عمل آمده، تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این بیماری در این شهرستان وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا شمس الدین کر افزود: تاکنون پنج نفر ازبیماران مشکوک به آنفلوانزا در بخش ویژه بیمارستان رسول اکرم (ص)کلاله بستری شده اند که بر اساس آزمایش های صورت گرفته هیچ یک ازاین بیماران مبتلا به بیماری مذکور نبوده اند.

رئیس مرکز بهداشت کلاله تصریح کرد: چهار نفر از این بیماران بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند. کر اظهار کرد: در بین بیماران بستری دو مادر باردار وجود داشت که یکی از آنها به خاطرشرایط خاصی که داشت به بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان اعزام شده است.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ بیمار مبتلا به آنفلوانزا در شهرستان کلاله نداشته ایم، افزود: یک بیمارمبتلا به آنفلوانزای H1N1 ازشهرستان گالیکش دربیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله بستری بود که به خاطر شرایط خاص ازجمله بیماری های دیگری که داشت، فوت نمود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر