c_300_250_16777215_10_images_22720.jpg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: رژیم کودک کش اسرائیل و صهیونیست جنایتکار در یک قدمی نابودی قرار گرفته و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر از همیشه است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز در مراسم راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در طول این سال‌ها هزاران نفر را در فلسطین اشتغالی به شهادت رسانده و هزاران نفر نیز در زندان‌های این رژیم جعلی هستند.
وی ادامه داد: صهیونیست جهانی نام سازمانی است که در سال 1997 حدود 120 سال پیش در سوئیس توسط 240 نفر از سران خبیث یهود از کشورهای مختلف بنیانگذاری شد.
استاندار گلستان تاکید کرد: اسم این جمعیت را صهیون گذاشتند، صهیون هم نام کوهی مشرف بر شهر مقدس قدس و بیت‌المقدس بوده است و این جمعیت به دنبال هویت بخشی به صهیونیست، سرزمینی برای زندگی و ملیت بخشی برای آن بوده است.
زنگانه گفت: مکان‌های مختلف را در دنیا بررسی کردند اما در نهایت فلسطین را برای تشکیل دولت جعلی انتخاب کردند و بالاخره اسرائیل و دولت جعلی صهیونیستی در سال 1998 اعلام موجودیت کرد.
وی اضافه کرد: رژیم جعلی صهیونیستی تاکنون با جنگ و جنایت هزاران کودک و زن و افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند و امروز نیز در اوج ذلت به کشتار زنان و کودکان و بیماران و بمیاران بیمارستان‌ها روی آورده‌اند.
استاندار گلستان تصریح کرد: غزه از پرتراکم‌ترین مناطق پرجمعیت جهان است و از زمان اشغال تاکنون به یک زندان سرباز برای مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

زنگانه اضافه کرد: عظمت پوشالی صهیونیستی با اقدامات جهادی حماس فرور ریخت و طوفان الاقصی پاسخی به جنایان رژیم جعلی صهیونیستی بود.

استاندار گلستان گفت: صهیونیست‌ها مدعی بزرگترین ارتش منطقه و لایه‌های امنیتی غیرقابل نفوذ هستند اما این جوانان غیور فلسطینی ثابت کردند این رژیم منحوس یک تار عنکبوت پوشالی است.

زنگانه با اشاره به اینکه ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی دیده قابل جبران نیست تاکید کرد: جبهه مقاومتی که به برکت خون حاج قاسم ایجاد شده همه در میدان حاضرند.

وی اضافه کرد: امروز بخاطر مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه، این رژیم منحوس و حقیر به حمله به بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان روی آورده است.

زنگانه گفت: امروز میلیون‌ها نفر در کشور ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: انشاالله با چشمان خودمان نابودی رژیم صهیونیستی و ظهور امام زمان (عج) را خواهیم دید.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از قهرمان ارزنده گلستانی، «مهدی الفتی» نایب قهرمانی مسابقات ژیمناستیک آسیایی هانگژو که در مسابقات مختلف حاضر به رقابت با نماینده رژیم جعلی صهیونیستی نشد، توسط استاندار گلستان تقدیر به عمل آمد.

c_300_250_16777215_10_images_1700321314_photo_-_-2.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر