c_300_250_16777215_10_images_947_22876.jpeg

 

ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: استان گلستان در روز پنجشنبه میزبان آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در خصوص جزئیات سفر رئیس جمهور به گلستان گفت: استان گلستان در روز پنجشنبه 30 آذرماه جاری میزبان آیت‌الله دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم در دومین سفر خود به استان گلستان پنجشنبه وارد استان خواهد شد و در ساعت 9 و 30 دقیقه صبح پنجشنبه در مصلی نماز جمعه گرگان با مردم استان گلستان دیدار خواهد کرد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در این دور از سفر برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که جزئیات آن به اطلاع مردم عزیز استان گلستان خواهد رسید.

زنگانه بیان کرد: در دور نخست سفر رئیس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات استانی در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که انشاالله در این دور از سفر نیز شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این دور از سفر وزرای دولت در شهرستان‌های استان حاضر خواهند شد و ضمن بهره‌برداری از پروژه‌های در نظر گرفته شده، با مردم نیز دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

لازم به ذکر است در این سفر مرکز ارتباط مردمی مردم و دولت(سامد) به صورت فعال پذیرای مطالبات مردمی و رسیدگی به شکایات، انتقادات، پیشنهادات و درخواست‌های مردمی خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر