c_300_250_16777215_10_images_22892.jpg

 


ترکمن سسی – دهیار روستای آزادتپه از توابع شهرستان علی آباد کتول گفت: عدم وجود صنایع تبدیلی، از مشکلات عمده باغداران روستای آزاد تپه است.


محمود نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه عموم مردم جامعه و خصوصا جوانان است.
وی ضمن دعوت مردم برای شرکت در انتخابات، افزود: بنا به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری "انتخابات یک روز است، ولی تا مدت ها از آن صحبت می شود"، این مهم نشان می دهد که انتخابات و مشارکت حداکثری در آن از اهمیت خاصی برخوردار است.
دهیار روستای آزاد تپه با بیان اینکه، امروز فضای مجازی به راحتی در دسترس عموم مردم و خصوصا نوجوانان و جوانان قرار گرفته است، گفت: با توجه به هجمه های فراوان دشمن در فضای مجازی، نوجوانان و جوانان آگاه باشند که در فضای های آلودگی مجازی گرفتار نشوند. فضای مجازی مزایا و معایب زیادی دارد و سعی کنیم که از مزایای آن بهره کافی ببریم.
محمود نظری در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان، گفت: انشاالله برکات سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت، شامل حال منطقه شده و تا سال آینده سالن ورزشی روستای آزاد تپه افتتاح و به بهره برداری برسد.
وی بیان کرد: سالن ورزشی نیمه کاره روستای آزاد تپه در سال 1394 کلنگ زنی شده و در حال حاضر 55 درصد رشد فیزیکی داشته است و اگر اعتبار کافی اختصاص داده شود تا هفته دولت سال آینده افتتاح خواهد شد.
دهیار روستای آزاد تپه تصریح کرد: با افتتاح سالن ورزشی روستای آزاد تپه، علاوه بر جوانان و ورزشکاران این روستا، جوانان و ورزشکاران روستاهای اطراف نیز می توانند از آن بهره ببرند.
نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عمران و آبادانی روستا، گفت: روستای آزاد تپه پنج شهید (سه شهید ترکمن و دو شهید سیستانی) تقدیم نظام و انقلاب کرده است و امروز به برکت نظام و انقلاب، اتفاقات خوبی رخ داده است و می توان در این مورد به آسفالت معابر، جدول کشی، سنگ فرش پیاده رو، احداث پارک کودک، مخابرات، گازکشی، آب رسانی، برق کشی، احداث ساختمان دهیاری، احداث سه مدرسه و ... در روستای آزاد تپه نام برد.
وی همچنین از آسفالت جاده آزاد تپه به پیرواش به طول دو کیلومتر در روزهای اخیر خبر داد و گفت: در زمستان سال گذشته 500 اصله نهال نارنج، بید مجنون، زیتون خوراکی، چنار و ... در معابر اصلی روستای آزاد تپه غرس شد که با حصار کشی و محافظت از نهال ها، به طور مرتب توسط تانکر دهیاری آبیاری می شود.
دهیار روستای آزاد تپه با اشاره به فعالیت 20 کارگاه تولیدی مبل و صنایع چوبی در آزاد تپه گفت: در روستای آزاد تپه 50 هکتار باغ انار وجود دارد که نبود سردخانه و عدم وجود صنایع تبدیلی از مشکلات باغداران می باشد.
رستم جرجانی / خبرنگار و فعال رسانه ای

c_300_250_16777215_10_images_22889.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر