c_300_250_16777215_10_images_22910.jpg



ترکمن سسی - رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و هیات همراه روز پنج شنبه با حضور در روستای قورچای با عبدالمجید زیتونلی خیر درختکار گلستانی و جمعی از اهالی روستا دیدار کردند.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حاج طویقلی گل چشمه امام جمعه روستای قورچای نیز در این دیدار با اشاره به نگاه دینی به موضوع درختکاری گفت که حتی استفاده ای که از سایه درختان می شود صدقه جاریه ای است که پاداش آن به بانیان کاشت و نگهداری درخت خواهد رسید و ما هم از فعالیت های درختکاری حمایت می کنیم.

این خیر درختکار طی چهار سال اخیر بیش از ۴ هزار نهال چنار، توت، انجیر، زیتون و انار در روستای قورچای کاشته و با همراهی نوجوانان روستا از آنها نگهداری می کند.

وی برای گسترش درختکاری در منطقه گلستان طی دو سال اخیر ده ها هزار نهال انار شیرین به دانش آموزان نوار مرزی شمال گلستان اهدا کرده است.

زیتونلی گفته است امسال نیز بیش از ۵۰ هزار نهال انار شیرین آماده کرده و تا پایان سال به دانش آموزان روستاهای نیمه شمالی گلستان اهدا می کند.

فعالیت های درختکاری زیتونلی طی این سالها مورد توجه بسیاری از مدیران قرار گرفته و آنها برای دیدار با این خیر درختکار و بازدید از درختان کاشته شده به روستای قورچای آمده اند. عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی کشور یکی از این مدیران بود.

روستای سبز قورچای - پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲

خبرنگار : رحمان رحیمی سعید

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر