c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-01-23_22-41-40.jpg


ترکمن سسی - استاندار گلستان گفت: وحدت و انسجام بین مردم جامعه باعث قوام، توانمندی و عزت می‌شود و خدا را شکر که وحدت و انسجام استان گلستان الگو و زبانزد همه استان‌های کشور است.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر سه شنبه در دیدار صمیمی با مردم شهرسیجوال گفت: خوشبختانه وحدت و همدلی بین علمای شیعه و سنی، نخبگان و مسئوولان استانی با راهبری نماینده ولی فقیه در گلستان سبب شده تا این استان بر روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گیرد و این توسعه با شتاب بیشتری انجام شود.
وی ادامه داد: استقبال خوب و احترام شما به مدیران و مسئوولان، مسئولیت ما را دوچندان می‌کند و تلاش داریم تا این مسئولیت را با تمام توان به خوبی انجام دهیم.
زنگانه یادآور شد: استقبال خوب شما در سفر دوم دولت سیزدهم به گلستان از رئیس‌جمهور سبب شد تا بنده ماموریت پیدا کنم به تمام ۳۷ شهر استان سفر کرده و از نزدیک با مشکلات و نظام مسائل شما آشنا شوم و با همفکری علما و نخبگان شهرهای مختلف این مسائل را بررسی و تصمیمات خوبی گرفته شود.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین مشکلات مردم این شهر، عدم سالن ورزشی مناسب و نیمه‌کاره بودن این پروژه به مدت ۱۵ سال است.
استاندار گلستان یادآوری کرد: عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی کارگران در دولت نهم و دهم آغاز شد و در دولت قبل بمدت هشت سال رها شده بود که با پیگیری‌های دولت سیزدهم احیا و تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت.
رنگانه خاطر نشان کرد: مشکل حقوقی این پروژه توسط دادستان مرتفع شد و قرار است مالکیت زمین این پروژه به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر