c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-09_14-48-40.jpg


ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده فعال رسانه ای گلستانی در یادداشتی در تحلیل آخرین تغییرات انتخاباتی غرب گلستان نوشت: تایید و ورود" احمد سردار زاده" معادلات انتخابات مجلس دوازدهم را تغییر داد.


با پایان مهلت اعلام نظر تایید صلاحیت‌ نامزدهای انتخاباتی مجلس دوازدهم و تایید " احمد سردار زاده" معادلات انتخاباتی در غرب استان تغییری جدی خواهد یافت.
"احمد سردار زاده" که در پرونده خدمتی خود شهرداری کردکوی،نظام مهندسی و مدیریت در بخش‌های تخصصی در استانداری و  سازمانهای تابع را داشته است و در گذشته  نیز انتخابات در غرب استان را تجربه کرده است.می‌تواند در این میدان رقابت اثرگذار باشد .
"سردار زاده" می تواند عامل حرکت، خیزش و جنبش همه جانبه جریانهای سیاسی،اقوام و روستایی و شهری در منطقه شهرستان کردکوی باشد.
کردکوی که این دوره نامزدهای بسیاری از روستاها را در فضای انتخاباتی مجلس دوازدهم از سرکلاته خرابشهر،النگ، چهارده،بالاجاده و یساقی و....را دارد در کنار تنها نامزد شهرستان " سید محمود حسینی "دارای تعدد نامزدهای انتخاباتی بوده است .
و حضور مهمانانی چون " قربانعلی بابایی "  و "منافی زاده" از روستای شموشک گرگان هم بر تعدد آن افزوده است.
کردکوی نیاز به یک انسجام سیاسی برای بازگشت دوباره به چرخه معادلات سیاسی در انتخابات غرب استان را دارد .
تجربه ای که در دهه های گذشته فقط در مجلس یازدهم و بر مدار نامزد انتخاباتی از روستای میاندره " رحمت جلالی"هم مردم منطقه در بندرگز،کردکوی و نوکنده و روستاها و هم" نامزدهای انتخاباتی " و هم سیاسیون اصلاح طلب و اصولگرا ایجاد شده بود که بزرگترین فستیوال سیاسی را رقم زد .
این تجربه مکتسبه در مجلس دوازدهم هم می‌تواند عاملی برای حرکت و توسعه، و خیزش سیاسی برای" بازگشت دوباره به میدان سیاسی" باشد تا پس از سالها رقابت و دوری از نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دوباره تجربه کند و در ترازوی رقابت انتخاباتی گوی هموزنی بخود گیرد.
این تعدد نامزدهای انتخاباتی موجب شکسته شدن و خرد شدن آرا در منطقه می باشد و آنهاییکه برای دلسوزی و توسعه و پیشرفت منطقه و کردکوی به میدان آمدند انتظار میرود "مصالح ملی منطقه را ملاک عمل قرار دهند و عامل یکصدایی، وفاق و یکرنگی در میدان رقابت انتخاباتی در حوزه انتخابیه کردکوی" باشند .
آنچه از فضای انتخاباتی کردکوی تا کنون و قبل از ورود "سردار زاده" بدست می آید، رقابت انتخاباتی " قربانعلی بابایی،سید محمود حسینی " در کردکوی و در بندرگز هم " ابوطالب کاویانی و دکتر حجازی و سلمان بهرامی "  رقابت بیشتری در برابر سایر نامزدها به خود دارند.
این در صورتی است که اقبال عمومی مردم در شرایط فعلی به " جلال ایری" در شهرستان و روستاهای کردکوی و بندرگز و نوکنده بچشم میخورد.
ورود" سردار زاده "شاید عاملی برای یک خیزش و جنبش همراهی رای های خاکستری شهرستان کردکوی برای انتخابات باشد .
آنچه که حاصله این خیزش خواهد بود ترغیب همه اقشار دارای تعصبات قومی و قبیله ای شهرستان کردکوی به میدان رقابت انتخاباتی است که دستاورد بزرگی خواهد بود .
از سویی" سردار زاده با جلال ایری" هم پیوندی مستحکم ارتباطی و شغلی و ...دارد و "سردارزاده "در مجلس یازدهم از حامیان اصلی جلال ایری در کردکوی بوده است .
آیا این ورود می‌تواند دو قطب انتخاباتی همسو " جلال ایری و سردار زاده" را کردکوی ایجاد کند ؟
یا حاصله آن رقابت "سردار زاده و ایری "و یا کناره گیری به نفع دیگری خواهد بود؟؟
پاسخ این سوال از ورود و حمایت  جریان‌ های حامی سیاسی"شورای وحدت،شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی،اصلاح طلبان و جریان‌ها و نیروهای اثر گذار سیاسی منطقه "بدست میاید که در روزهای آینده در منطقه مشهود می‌شود.

نکته: انتشار این یادداشت و نظرات شهروندان به معنای بیان دیدگاه این رسانه نمی باشد و صرفا در راستای گسترش اطلاع رسانی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر