c_300_250_16777215_10_images_947_23096.jpeg

 

ترکمن سسی - پدر سه قلوهای مراوه تپه ای گفت: تولد فرزندانم حلاوت و شیرینی خاصی به زندگی ام بخشیده است، اما درد دل هایی وجود دارد که با همت و یاری مسئولان قابل حل است.

 

به گزارش آرنا پرس، عبدالرحیم ازونی دوجی قاری قرآن کریم و پدر سه قلوها از روستای قره گل شرقی شهرستان مراوه تپه به خبرنگار ما گفت: بعد از هشت سال انتظار به فضل الهی صاحب فرزندان سه قلو شدم و لطف و عنایت خداوند متعال با تولد فرزندانم شامل حال من و خانواده ام شد.
این طلبه فعال و قاری قرآن کریم، با اشاره به اینکه موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همواره مورد توصیه و تاکید رهبر معظم انقلاب می باشند، گفت: هرچند که به لطف و عنایت خداوند متعال تولد فرزندانم به زندگی من و خانواده ام حلاوت و شیرینی خاصی بخشیده است، اما دغدغه ها و درد دل هایی وجود دارد که با همت مسئولان قابل حل است.
ازونی دوجی، با بیان اینکه، دخترانم "تقوا و رستا" پس از چند روز از بیمارستان ترخیص شدند و حال عمومی آنها و مادرشان خوب است، افزود: اما یکی از سه قلوها به نام "محمد میراث" از بدو تولد تا به امروز به مدت ۳۳ روز است که در بخش NICU بیمارستان بستری و تحت مداوای پزشکان و متخصصان قرار دارد.
پدر سه قلوها گفت: حال عمومی "محمد میراث" خوب است و فقط مشکلی از ناحیه سوء تغذیه دارد که انشاالله با کمک پزشکان و کادر درمان بهبود یابد.
دانشجوی دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس، ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان گفت: با توجه به دغدغه مالی در خصوص تامین معیشت زندگی و خرج و مخارج سه قلوها انتظار می رود، دکتر زنگانه استاندار گلستان، مهندس امان محمد باشقره فرماندار شهرستان مراوه تپه، دکتر گل فیروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، مسئولان بیمارستان صیاد شیرازی گرگان و یا مسئولان ذیربط درخصوص کاهش و یا رایگان کردن هزینه و مخارج بیمارستان من را یاری کنند.
این طلبه فعال و قاری قرآن کریم با اشاره به غیبتش در دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت استان و کشور گفت: اول جا دارد که از مرکز اسلامی استان گلستان کمال تقدیر و تشکر داشته باشم که با برگزاری مسابقات قرآنی باعث شناسایی استعدادهای قرآنی و ارتقای مهارت های قرائت، صوت و لحن قرآن کریم می شوند.
ازونی دوجی گفت: در دوره های گذشته توانستم رتبه های برتر را کسب کنم اما امثال به علت تولد سه قلوها و همچنین بخاطر اینکه مدام در حال رفت و آمد به گرگان، دکتر و بیمارستان بودم، توفیق حضور در این دوره از مسابقات قرآنی را نداشتم و از همینجا به همه دوستانم و طلاب و روحانیون برتر تبریک عرض می کنم و انشاالله سال آینده با قدرت بیشتری در مسابقات قرآنی شرکت خواهم کرد.
وی با تاکید براینکه، تولد فرزند شیرینی زندگی و عاملی برای بالا رفتن امید به آینده است، افزود: ورود فرزند به کانون گرم خانواده، امید و آرزو را در وجود والدین تقویت و زنده می کند، اما در کنار این شیرینی، تلاش والدین برای تامین نیازهای روزانه و آینده فرزندان دوچندان می شود.
امام جماعت و رابط حوزه علمیه عرفانی شهرستان مراوه تپه افزود: به مدت ۱۰ ماه است که در حال رفت و آمد به گرگان و بلعکس هستم و همسرم تحت مراقبت های ویژه پزشک متخصص بود و این امر هزینه های زیادی برایم رقم زد.
ازونی دوجی گفت: چند روز پیش بخاطر تهیه دارو خیلی به مشکل برخوردم دو مورد از داروها را با کلی زحمت و جستجو از تهران پیدا کردم و همچنین یکی از داروها را از بیمارستان طالقانی گرگان پیدا کردم.
وی بیان کرد: در حال حاضر نیز با توجه به هزینه های زیاد بیمارستان و نگهداری از سه قلوها از مسئولان استانی و شهرستانی تقاضای مساعدت، یاری و همکاری لازم را دارم.

رستم جرجانی / خبرنگار و فعال رسانه ای

c_300_250_16777215_10_images_947_23097.jpeg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر