c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-11_21-29-34_2.jpg

 

ترکمن سسی - فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در اجتماع بزرگ راهپیمایان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان علی آباد گفت: امروز به برکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی در جهان شکل گرفته است.


  به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، سردار علی ملک شاهکویی، راز ماندگاری و پایداری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در‌ دو اصل ، یکی حضور مردم و دیگری امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد.
  فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: به برکت این انقلاب و نظام مقدس، بیداری اسلامی در جهان شکل گرفت که یکی از بارزترین اتفاقات، طوفان الاقصی است که مشخص شد که گروه های جبهه مقاومت دست در دست هم، مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی کردند.
  سردار ملک شاهکویی تصریح کرد: چشم جبهه مقاومت و مردم مسلمان به ایران است و مهم ترین سرمایه ما امنیت است که دشمن با انواع ترفندها و حربه ها قصد خدشه دار کردن مقاومت ملت ایران را دارد و دشمن انتخابات را هدف خود قرار داده است.
  فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: تمام مردم باید با تشویق یکدیگر در انتخابات شرکت نمایند تا به دشمنان اسلام بفهمانیم که با تمام مشکلاتی که داریم ما پای این نظام و انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی و امنیت مان ایستاده ایم و کوتاه نخواهیم آمد.
خبرنگار : عبدالرضا نظری

c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-02-11_21-29-34.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر