c_300_250_16777215_10_images_23180.jpg


ترکمن سسی - آخوند بلکفه گفت: مسئله انتخاب و انتخاب کردن فردی صادق، امین، عادل و باسواد به حقوق و نیازمندی ها و الزامات یک جامعه در یک عبارت انتخاب فرد اصلح، اولین گامی ست که می توانیم در راستای تعالی و ایجاد رفاه عمومی آن جامعه برداریم.


آخوند داود بلکفه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: امروز ملت قهرمان ایران زمین در یکی از حساس ترین برهه های تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی خویش قرار گرفته اند. باید با درک شرایط زمانه، با حضور حد اکثری در پای صندوق های رای، علاوه بر برآورده ساختن و تامین نظر مقام معظم رهبری، ابراز مشارکت مان از روی اخلاص و علاقه به رقم زدن در سرنوشت خودمان باشد.
این کارشناس دینی تصریح کرد: حضور در انتخابات از جمله ابتدایی ترین حقوق و وظیفه ما ایرانیان در کشوری دموکراسی مبتنی بر  جمهوریت نظام است.
آخوند بلکفه بیان کرد: اسلامیت نظام نیز بر اساس نصوص مصرح در متون دینی مان ما را موظف می سازد که در خصوص تحولات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و  در همه ابعاد زندگی بی تفاوت نباشیم، بلکه در چاره اندیشی و تاثیر گذاری مثبت تحولات زندگی اجتماعی احساس وظیفه کرده و رسالت دینی و انسانی مان را بنحو بایسته و شایسته انجام بدهیم.

این روحانی اهل سنت گفت: قال(ص) "من اصبح و لم یهتم بامورالمسلمین فلیس بمسلم" رسولی که خود جو جاهلی دوران خویش را شکست و تمدنی نو بنیان نهاد و سیاستگذاری نمود و حکومت به راه انداخت و در شکل گیری حکومت و قانونگذاری آن، پیروان خویش را مشارکت داد و بر آنان وظیفه نهاد.
آخوند بلکفه تصریح کرد: امروز در سایه سار این حکومت دینی و اسلامی برای پاسداری از حریم حرمت دین و ملت، وظیفه تک تک ما است که در پای کار باشیم و با انجام رسالت جهاد تبیین، مردمان ایران زمین و مناطق را با حقوق و وظایف شان آگاه نماییم تا این ملت از روی علم و آگاهی و بر حسب وظیفه اجتماعی و سیاسی و انسانی، حضوری جامع الابرار و دافع الاغیار داشته باشند و سرنوشت خویش را خود رقم زنند و برگه زرینی دیگر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خلق نمایند تا آیندگان بر آن افتخار کنند و بنازند‌.
خبرنگار : رستم جرجانی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر