c_300_250_16777215_10_images_23198.jpg



ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - غرب گلستان با انتخاب مهندس عبدالجلال ایری برای مجلس دوازدهم، خواستار تداوم مطالبه گری و نگاه عادلانه به همه مناطق می باشند .


شور و نشاط سیاسی و مشارکت بالای مردم غرب استان گلستان در انتخابات مسئولیتی سنگین بر دوش منتخب مجلس دوازدهم نهاده است .

غرب گلستان که پس از ۱۱ دوره از مجلس همچنان غبار محرومیت بخود دارد، پیشرفت و توسعه زیر ساخت‌های اقتصادی، اشتغال و کارآفرینی و توسعه صنعت دریا،ساحل و گردشگری و خدمات اجتماعی همچنان در صدر مطالبات مردم غرب استان قرار دارد و انتظار است تا منتخب مردم در انتخابات مجلس دوازدهم با اهتمام بیشتری در رفع محرومیت‌های منطقه و ریل گذاری برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی آن گام‌های موثری بردارد .

اینکه شعار و گفتمان انتخاباتی نامزدها این باشد پس از ۱۱ دوره مجلس شورای اسلامی و سیزده دولت با نگرش‌ها و گرایش‌های سیاسی همچنان دغدغه های خدمات اجتماعی از سی تی اسکن بیمارستانها تا آسفالت خیابانها باشد،جای مطالبه گری دارد که چرا هنوز غرب گلستان با همه مواهب الهی در جنگل و دشت و دریا و مناطق بکر گردشگری، مطالبات آن تا این سطح پایین است که از نماینده مجلس بزرگترین عملکرد خود را پیگیری در ارائه خدمات اجتماعی و آسفالت و جداول خیابان‌ها و تجهیزات پزشکی باشد.

آیا بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی غرب استان نظارتی بعمل نمی آید؟

این در صورتی است که اینگونه خدمات اجتماعی در دورترین اقصی نقاط کشور رسیده است، لیکن غرب استان از مطالبات اصلی از منتخبین را همچنان آسفالت، جدول و تجهیزات پزشکی بیمارستانها  می‌داند و همین کوچک نگری و محدود نگری در مطالبات منجر به کوچک دیدن غرب استان در برابر ظرفیت سازی منابع و صنایع بزرگ اقتصادی بسته می شود.

مطالبه و انتظار بحق منطقه غرب استان، تلاش برای توسعه پایدار و زیر ساخت‌های اقتصادی در منطقه است.

در این راستا انتظار میرود با مدیران ناکارآمد که از با بی تدبیری و ناکارآمدی موجب نارضایتی مردم و ایجاد مطالبه برای خدمات اجتماعی و ...می‌شوند برخورد شود.

فراهم سازی برای ورود صنایع بزرگ، بارور سازی صنعت دریا،ساحل و گردشگری، زیر ساخت‌های کشاورزی و دامپروری اقتصادی، بازگشت دوباره صنعت پنبه و توسعه کشت محصولات زیر ساختی اقتصادی که به همراه خود صنایع تبدیلی را بهمراه داشته باشد.

خلع ید دست اندازان به منابع طبیعی، جلوگیری از رانت های اقتصادی صاحبان زر و زور و ایجاد تعاونی های بزرگ کشاورزی و دامداری که آورده آن برای تعاونی گران در بخش‌های مختلف باشد.

نظارت بر تامین و توزیع بذر مرغوب و کود و سموم در صنعت کشاورزی که به قیمت مناسب و در زمان مناسب به کشاورزان برسد و اعطای تسهیلات کم بهره به تولید کنندگان اصلی منطقه در صنایع کشاورزی،دامپروری و آبزیان و صنایع تبدیلی و گردشگری در اولویت های برنامه های توسعه ای غرب استان از سوی منتخب مجلس دوازدهم قرار گیرد.

انتظار آن است که مجلس دوازدهم، دستاورد بزرگی چون تحول در غرب استان گلستان را بهمراه داشته باشد و منتخب مردم برای تحقق مطالبات بحق مردم غرب و رفع محرومیت‌های اجتماعی و اقدامات جهادی در هدایت منابع و صنایع گام بردارد و عملکردی روشن و شفاف از خدمت بی منت و اثر گذار در توسعه را در پرونده خدمتی خود به برجستگی ماندگار نماید .

مردم مهمترین ارزیابان عملکرد منتخبین و مسئولان می باشند و انتخابات نشانگر سمت و سوی مطالبات است.

امید است مجلس دوازدهم متفاوت در ایجاد تحول و عدالت اجتماعی عملکرد داشته باشد.

به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر