c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-03-08_21-32-17.jpg

 

ترکمن سسی - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: غروب جمعه ۱۸ اسفند در تصادفی که در جاده اینچه برون به آق قلا روی داد متاسفانه ۸ نفر مصدوم شدند و دو نفر هم جان خود را از دست دادند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۷:۹ جمعه ۱۸ اسفند، یک خودروی پراید و یک دستگاه پژو ۲۰۶ در جاده اینچه برون به آق قلا حوالی آلاگل تصادف کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: این خودروها ۱۰ سرنشین داشتند که ۸ نفر از آنها مصدوم شدند و ۲ نفر هم جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: مرکز eoc هلال احمر استان با گزارش اورژانس ۳ تیم از پایگاه های اینچه برون و آق قلا را با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام کرد‌.

وی خاطر نشان کرد: تیم های هلال احمر ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان آل جلیل آق قلا انتقال دادند، ۶ مصدوم هم توسط اورژانس منتقل شد. افراد جان باخته در محل حادثه تحویل عوامل مربوطه داده شدند.

دیدگاه‌ها  

0 #1 بیز طیار 1402-12-20 10:52
ما در زمینه ارتقای کیفیت جاده های گلستان و منطقه ترکمن صحرا و ارتقای فرهنگ ترافیکی کار بسیار داریم و همت مردم و مسئولین و فرهیختگان منطقه را می طلبد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر