c_300_250_16777215_10_images_photo_2024-03-11_14-43-48.jpg



ترکمن سسی - فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون کشفیات انواع سرقت‌ها در شهرستان گنبدکاووس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته‌است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ نادعلی صادقی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش‌های ماموران انتظامی اتفاقات خوبی در حوزه کشف انواع سرقت‌ها و مواد مخدر در شهرستان رخ داده‌است و در این مدت در مجموع در حوزه وقوع انواع سرقت‌ها در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل،شاهد کاهش چهار درصدی و در حوزه کشفیات انواع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه شاهد افزایش ۴۸ درصدی بودیم.
وی تصریح‌کرد: همچنین در ۱۱ ماه امسال در حوزه کشف سرقت‌های مسلحانه نسبت به مدت مشابه ۴۰ درصد افزایش داشتیم.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: در حوزه جمع‌آوری معتادان متجاهر در همین بازده زمانی ۱۶۸ درصد و دستگیری خرده‌فروشان موادمخدر سه درصد افزایش یافته‌است.
وی با بیان اینکه مردم نسبت به پلیس و انتظامی اعتماد خاصی داشته و در صورت هرگونه بروز حوادث و اتفاقات فورا با پلیس ۱۱۰ تماس می‌گیرند، ادامه داد: در طول سال به طور میانگین بیش از ۵۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در شهرستان گنبدکاووس انجام می‌شود و ماموران ما موظف هستند تمامی این تماس‌ها را عملیاتی کنند.

صادقی در خصوص رفتارهای هنجارشکنانه برخی از خودروها در بلوار دانشجو و بلوار شهدای مدافعان حرم گفت: در این منطقه شاهد بروز رفتارهای هنجارشکنانه برخی از رانندگان مانند آلودگی صوتی، اجرای حرکات نمایشی، اجرای مسابقات رالی، سرعت غیرمجاز و دیگر موارد بودیم که به صورت ویژه در دستور کار انتظامی و پلیس راهور قرار گرفت و در این رابطه حدود ۸۰۰ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند و ۳۰۰ دستگاه نیز با ثبت تخلف به پارکینگ منتقل شدند.
وی بیان‌کرد: اغلب این خودروها با توجه به شماره پلاک آنها، مربوط به شهرستان‌های اطراف هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس ابرازکرد: مهمترین مشکل در حوزه معتادان متجاهر سطح شهر، عدم مکان مناسب برای جمع‌آوری آنها است که با توجه به اینکه شهرداری و دستگاه‌های مرتبط قول دادند تا پایان فروردین‌ماه سال آینده، مرکز نگهداری معتادان متجاهر مرد از محل ماده ۱۶ را راه‌اندازی کنند، امید داریم در سال آینده شاهد ساماندهی خوبی در سطح شهر در این حوزه باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر