c_300_250_16777215_10_images_23316.jpg

 

ترکمن سسی - با هدف آموزش حرفه‌ای در زمینه سیستم‌سازی املاک و مستغلات و بهبود کارایی، سازگاری و عملکرد کلی در تجارت املاک، سمینارتحلیل و توسعه سیستم سازی کار و کسب در آژانس های املاک در اردیبشهت سال جاری با حضور اساتید دانشگاه های برتر کشور در تهران برگزار می گردد.


«هما هنرمند» کارشناس حوزه مسکن و مدرس این سمینار، دارای مدرک مدیریت کسب و کار گرایش مدیریت پروژه از دانشکده اقتصاد تهران و مهندسی املاک از دانشگاه علمی کاربردی اتحادیه املاک است و سال هاست در زمینه سیستم سازی صنعت آژانس های املاک فعالیت دارد و دوره های متعددی را در این خصوص برگزار کرده است.

هنرمند در مصاحبه با خبرنگار ما اهداف برگزاری این سمینار را این گونه بیان کرد:
آموزش در هر حرفه ای یک اصل ضروری و غیر قابل انکار است و این ضرورت در بنگاه های املاک نیز الزامی است. اما در مجموع هدف از برگزاری این همایش را می توان به صورت زیر بیان کرد:
– آموزش حرفه‌ای در زمینه سیستم‌سازی املاک و مستغلات
– پیاده‌سازی سیستم‌ها و فرآیندهای استاندارد شده در تجارت املاک
– بهبود کارایی، سازگاری و عملکرد کلی در تجارت املاک
– آموزش مدیریت منابع انسانی – رفتار سازمانی و تئوری مدیریت در آژانس املاک
– شناخت و بررسی بازار و بازاریابی در صنعت آژانس املاک.
– شناخت و بررسی استراتژی در صنعت آژانس های املاک
– بررسی مسائل حقوق کار و قرار دادهای صنعت املاک
– بررسی و تحلیل اقتصاد املاک در داخل کشور و بین المللی از جمله کشورهای امارات – ترکیه – قبرس و ….
مخاطبین همایش سیستم‌سازی در املاک:
– مالکین آژانس های املاک
– مدیران ارشد آژانس های  املاک
– سرمایه‌گذاران در صنعت املاک و مستغلات
–  توسعه‌دهندگان صنعت املاک
– مشاوران آژانس املاک
این همایش به مشارکت‌کنندگان کمک می‌کند تا:
– عملیات مدیریت را ساده‌تر کنند.
– خطاها را کاهش دهند.
– یک کسب‌وکار املاک و مستغلات سازمان‌یافته‌تر و مقیاس‌پذیرتر ایجاد کنند.
– کارایی، سازگاری و عملکرد کلی را بهبود بخشند.
-شناخت حرفه ای و اجرا سیستم سازی سازمانی و اجرای آن در صنعت کسب و کار هر آژانس
– با توجه به بررسی اقتصاد و شناخت بازار در سال جاری قدرت سرمایه گذاری و معرفی بهتر داشته باشند.


 این کارشناس حوزه کسب و کار مسکن در خصوص چشم انداز این صنعت گفت:
با توجه به پیشرفت عصر تکنولوژی و هوش مصنوعی  در تمامی مشاغل نفوذ کرده است قطعا مالکین و مشاوران آژانس های املاک باید تحصیلات و دانش خود را در این صنعت به روز کنند در غیر این صورت از دور فعالیت در این تجارت خارج می شوند زمانیکه کارتهای بانکی جای سیستم کاغذی و دفترچه های حساب بانکی گرفتن یا سیستم حمل و نقل اسنپ جای آژانس های تاکسی گرفتن یا سیستم نوبت دهی آنلاین جای منشی مطب های پزشکی گرفت استارتاپ و اپلیکیشن های پیشرفته و مشاور انلاین ها جای سیستم سنتی آژانس املاک بزودی  می گیرند
زمان کرونا خیلی از مشاغل ما از بین رفتن چون تغییر برایشان سخت بود یعنی زیر ساخت تکنولوژی در صنعت خودشان نداشتن با توجه به اقتصاد کشور و پیشرفت تکنولوژی صنعت املاک هم در خطر هست
از آنجائیکه اکثریت مالکین آژانس های املاک در سراسر کشور  همچنان بصورت سنتی در این صنعت فعالیت می کنند و کمبود کتابهای و جزوات تخصصی مربوط به صنعت املاک در سطح کشور می باشد این حرفه با خطر بزرگی روبروی است.


هنرمند در خصوص اجرای سیمنار ویژه علاقه مندان سایر شهرستان های کشور بیان داشت:
بوت کمپ آموزشی تفریحی تحلیل و توسعه سیستم سازی کار و کسب در آژانس های املاک به مدت دو روز در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود که از سراسر کشور ثبت نام داریم و برای تمامی مدیران و مالکین صنعت املاک می باشد.


بوت کمپ یک دوره آموزشی فشرده است؛ که در حال حاضر برنامه ریزی ما برای این دوره دو روز ( ۲ روز و ۲ شب ) پشت سر هم در اواخر اردیبهشت می باشد که از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ برگزار می شود و برای تایم شب ساعت ۲۱ الی ۲۳ تد پنل( پرسش و پاسخ ) با اساتید برتر دانشگاهی و تعاون و همکاری برای  تک تک دوستان می باشد.
آموزش های لازم برای سیستم سازی سازمانی آژانس املاک در این دو روز به دوستان داده می شود و مطالب آموزشی بصورت فلش ارائه می شود و دوستانی که بخواهند با عقد قرار داد و بصورت حضوری -آنلاین یکسال در کنار انها هستیم تا سیستم سازمانی آژانس املاک تک تک شان را به روز رسانی کنیم.

گفتگو از : وحید حاج سعیدی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر