c_300_250_16777215_10_images_947_23342.jpeg

 

ترکمن سسی - امجد آخوند نظری امام جمعه و مدیر حوزه اهل سنت روستای قره بلاغ در راهپیمایی روز قدس در روستای قره بلاغ طی سخنانی اظهار کرد: مسلمانان باید با اتحاد و همدلی با جنایات صهیونیست ها مقابله کنند.

 

آخوند نظری با بیان اینکه فلسطین سرزمین انبیا و پیامبران است و بیت المقد المقدس به عنوان قبله اول مسلمین، نزد تمام مسلمین یک‌ مکان مقدس و اهمیت ویژه ای دارد.
وی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ رشادت های ترکمن ها همیشه همسو با مسلمانان بوده و در طول تاریخ این سرزمین مقدس فلسطین نزد مسلمانان خصوصا ترکمنهای جهان اهمیت زیادی داشته است.
نقل است که ترکمن ها در گذشته های دور با از خود گذشتگی برای آزاد سازی قدس و مقابله با صهیونیست ها به پا خواستند که ترکمن های سوریه و عراق از بازماندگان ترکمن های آن دوران می‌باشند.
امام جمعه روستای قره بلاغ ادامه داد: اکنون‌ روز قدس نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در بیشتر کشورهای جهان گرامی می‌دارند و مردم کشورهای جهان با راهپیمایی خود از فلسطین حمایت می کنند.
آخوند نظری افزود: بیش از هفتاد سال است صهیونیست ها با ظلم و ستم به مردم فلسطین و با کشتار کودکان و زنان و بمباران بیمارستان ها و مساجد دست به اعمال غیر انسانی میزند و روزانه تعدادی از مردم بی گناه این سرزمین مقدس را به شهادت می‌رسانند.
آخوند نظری ضمن دعوت از تمام مسلمان جهان به اتحاد و همدلی و همبستگی تاکید کرد: اگر تمام مسلمان جهان با یکدیگر اتحاد داشته باشند دیگر صهیونیست ها جراءت اینگونه اقدامات را پیدا نخواهند کرد.
در پایان این راهپیماییی ، امجد آخوند نظری برای شادی ارواح تمام شهدا خصوصا شهدای فلسطین و غزه دعا نمودند بیانیه ای در حمایت قاطعانه از مردم مظلوم فلسطین قراءت شد.
گزارش از: عبدالرضا نظری

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر