c_300_250_16777215_10_images_igderi.jpg

ترکمن سسی- هفته چهاردهم مسابقات اسب دوانی کورس پائیزه کشور شاهد اتفاقی ناگوار در کورس ششم بود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی چابکسوار ابراهیم قره داشلی در کورس ششم رقابت های اسب دوانی گنبدکاووس از اسب خویش یادگار مرجانه سرنگون شد.
در پی شایعات نقل شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه ابراهیم قره داشلی به کما رفته است حکیم ایگدری مدیر مجموعه سوارکاری گنبدکاووس در گفتگویی با ترکمن سسی با رد این شایعات گفت: شب گذشته به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس رفتیم و جویای حال وی شدیم.
ایگدری تاکید کرد: دکتر سلیمانی ضریب هوشیاری وی را هشت ارزیابی کرد و از عدم نیاز به جراحی ابراهیم قره داشلی گفت،دکتر ارتوپد نیز از عدم شکستگی در بدن وی خبر داد.
حکیم ایگدری تصریح کرد: ابراهیم قره داشلی هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید مطهری بستری می باشد ولیکن به کما نرفته و بیهوش است،طبق اظهار نظر پزشکان نیز امید به بازگشت وی بسیار بالا است و وضعیت عمومی وی خوب ارزیابی می شود.
ایگدری در پایان سخنانش گفت:توصیه می کنم از دامن زدن به شایعات خودداری شود و همه برای بهبود سریع تر وضعیت ابراهیم قره داشلی دعا کنیم.
خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

دیدگاه‌ها  

+1 #1 محمد ارازلی 1394-09-28 13:17
امیدوارم چابک خلاق هر چه زود تر به بهبودی برسه احمد پقه وابراهیم قرهداشلی ازته دل مردم براش دعا کنند
نقل قول کردن
+1 #2 محمد 1394-09-28 20:30
چابکسوار ابراهیم قره داشلی روز جمعه در دور ششم با شماره 4 از روی اسب "یادگار مرجانه "افتاد و دچار سانحه شد. برای این جوان عزیز دعا کنید تا سلامتی خودش رو بدست بیاره تا در کنار کانون گرم خانواده باشه.
نقل قول کردن
0 #3 اق محمد ارازلی 1394-09-29 16:11
لطفا ازسلامتی چابک سوار جوانمان اطلاع رسانی کنید.
ترکمن سسی:طبق اطلاعی که داشتیم فعلا تو بیمارستان هست.گفته شده دکتر معالج گفته امید به بازگشتش زیاده. فقط به هوش نیامده است. دعاگو باشید ان شاالله سلامتی خود را بازیابد.
بهرحال جهت اطلاع دوستان تا ساعاتی دیگر اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.
نقل قول کردن
+1 #4 قره داشلی 1394-09-29 22:04
برادرم از ته دل برایت دعا میکنم تا هر چه سریعتر به بهبودی کامل دست یابی .یا رب خودت شفا دهنده ای پس همه چیز را به خودت می سپاریم.الهی به امید خودت.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر