c_300_250_16777215_10_images_CYMERA_20151210_105340.jpg

ترکمن سسی-نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌اکنون ۳۵۰ ایرانی در زندان‌های ترکمنستان به سر می‎برند که برهمین اساس لایحه تشریفات و پروتکل انتقال محکومین به حبس دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکمنستان در مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از تسنیم سلیمان عباسی اظهار داشت: گزارش یک فوریتی لایحه تشریفات و پروتکل انتقال محکومین به حبس الحاقی به موافقت نامه معاونت قضایی متقابل در امور کیفری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت ترکمنستان خارج از نوبت در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه 350 زندانی ایرانی در زندان‌های ترکمنستان زندانی هستند این موضوع مورد اهمیت است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: محکومین به حبس شرایط ارتباط و ملاقات با خانواده خود را ندارند و این امر سبب نگرانی و مشکلاتی برای زندانیان و خانواده‌های آنان شده که در این گزارش یک فوریتی قرار است محکومین از زندان ترکمنستان به زندان ایران منتقل و ادامه محکومیت خود را در کشور جمهوری اسلامی ایران سپری کنند.

وی گفت: این امر می‌تواند سبب ارتباط و ملاقات خانواده زندانیان شده و از لحاظ روحی شرایط خوبی را برای دوطرف ایجاد کند.

عباسی تصریح کرد: از آنجایی‌ که برخی از زندانیان از حوزه شهرستان گنبدکاووس هستند ما از ‌قبل پیگیر این موضوع بودیم که امیدواریم به نتیجه و سرانجام خوبی برسد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر