c_300_250_16777215_10_images_603131.JPG
ترکمن سسی:اولین جلسه هم اندیشی انتخاباتی قرجه طیار شب گذشته (پنج شنبه شب)بعد از نماز عشار در محله طیار برگزار شد

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی در این نشست که عبدی مختومی مجری آن بود جمعی از یاران قدیمی شهید اترک طیار و هواداران قرجه طیار از اهالی شهر گنبد و روستاهای بخش مرکزی و بخش داشلی برون حضور داشتند.
در آغاز این نشست احمد قزلجه از یاران قدیمی شهید اترک طیار با خواندن شعری از مختومقلی فراغی یادی از یار قدیمی خود کرد وگفت:آن شهید بزرگوار اولین نطق‌ خود  در مجلس را با این شعر آغاز کرده بود.
کیم نان تاپماز ایماگه                                                        کیم یر تاپماز قویماغا
کیم دون تاپماز گه‌یمأگه                                                     کیم تورمه شالئ گؤزلأر
این فعال گنبدی ضمن بیان خلاصه ای از ویژ گی های شهید طیار ،خاطر نشان کرد: مفهوم وحدت از نظر آن شهید بزرگوار بسیار ارزشمند بود.
در ادامه قرجه طیار با تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و هفته وحدت ، بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد.
وی تصریح کرد: هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات و ایفای این وظیفه همگانی پررنگ تر باشد ،حماسه با شکوه تر خواهد بود. مطمئنا همانگونه که مردم فهیم ما همواره در صحنه بوده اند ، حماسه مد نظر مقام معظم رهبری در انتخابات پیش رو محقق خواهد شد.
قرجه طیار  با اشاره به اینکه مدتی به دلیل سانحه رانندگی  پیش آمده فعالیت های وی ناخواسته با تاخیر مواجه بوده ، افزود: بنا به درخواست و اصرار بزرگان و اقشار مختلف مردم و با هدف خدمت به عموم شهروندان  احساس و ظیفه و تکلیف كرده و پا به این عرصه گذاشته ام و هدف از این جلسه هم صحبت مستقیم با مردم و اعلام حضور و آمادگی برای خدمت است.

دیدگاه‌ها  

+5 #1 متین کاندیدم 1394-10-11 22:03
ای قره جه بول طیار ایلم سانا قون یار
ایلیم نگ هر رای دن مجلس ده سن جاینگ بار

ارقالی کاندیدیمز گولر یوز کاندیدمز قیرات لی کاندیدیمز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر