c_300_250_16777215_10_images_603158.jpg

ترکمن سسی- بخشدار مرکزی شهرستان گنبدکاووس از بهره مندی 14 روستای این بخش از نعمت گاز طبیعی تا دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بهره مندی این روستاها تمامی روستاهای این بخش از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا احمدرضا آدینه اظهار داشت: علمیات گازرسانی به این روستاها که بیشتر در مسیر جاده خط نو - آق قلا و نیز در محور دهستان سلطانعلی این شهرستان واقع هستند، به مراحل نهایی رسیده و تا قبل از دهه فجر امسال به پایان خواهد رسید.

وی افزود: قوچ مراد، بلوچ آباد، محمد ایمر، بارانی ها، دیگچه، یسیر گچن، فیضیه یک و دو ازجمله روستاهایی هستند که گازرسانی به آنان درحال انجام است.

آدینه اضافه کرد: با پایان گاز رسانی به این روستاها و نیز گازرسانی به سه روستای دیگر این بخش که تا پاپان امسال انجام می شود، همه 131 روستای دارای کد شناسایی بخش مرکزی گنبدکاووس از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

بخشدار مرکزی گنبدکاووس هم چنین از نصب یک هزار و 200 عدد تیر برق درمناطق روستایی این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: این تیرها در 13 روستا از جمله 'آق آباد، آق قایه و بی بی شیروان' که برخی اهالی آن ازسال 85 در انتظار نصب تیر برق و دریافت کنتور بودند، نصب و مشکل روستاییان در این زمینه رفع شده است.

وی افزود: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق گنبدکاووس همچنین دو مرکز فوریت های برق در روستاهای گدم آباد و بی بی شیروان راه اندازی شد که در خدمات رسانی به مردم و رفع اشکلات و خرابی های احتمالی در شبکه انتقال بسیار موثر است.

بخش مرکزی شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان با 131 روستای دارای کد شناسایی و حدود 40 نقطه جمعیتی افزون بر 170 هزار نفر جمعیت دارد.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 قربان 1394-10-14 20:39
این نعمت الهی که درکشورما بوفوریافت می شود ، کی به روستای قره ماخر( نزدیکترین روستای بخش داشلی برون به گنبد ) می رسد ؟ آیا بعداز روستاهای اگری بوغاز وچپر قویمه نعمت ما خواهد شد ؟ امیدواریم که اینطوربشود .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر