c_300_250_16777215_10_images_000000000.jpeg

ترکمن سسی- پیکر دو تن از شهدای منا ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین تشییع و به سرای ابدی سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی از گنبدکاووس ظهر امروز ۲۵ دی ماه بعد از اقامه نماز جمعه پیکرهای شهیدان منا نازمحمد پدری و محمد ولی بهلکه در میان اشک های حاضران تشییع و به سرای ابدی سپرده شد.

در مراسم تشییع جنازه مهاجران الی الله ندای الله اکبر و لااله الا الله جمعیت حاضر که از دل بر می خواست بدرقه دو تن از شهدای منا به خانه ابدی بود.

در این مراسم گروه موسیقی نظامی با نواختن آهنگی غمناک حال و هوای حاضران را به روزهای تلخ پس از فاجعه منا می برد،روزهایی که مردم به دنبال آخرین اخبار حاجیان عزیز خویش بودند،روزهایی که پیکرهای مطهر عزیزان خویش را با اشک ها و آه ها به خاک سپردند.

شاید هنگامی که حاحیان شهید ما رهسپار حج می شدند نمی دانستند که آخرین وداع خود را با عزیزان خویش انجام می دهند و با مهاجرت به سمت خدای خویش در سرزمین وحی در قلب ها ماندگار می شوند.

در فاجعه رمی جمرات امسال سی و یک حاجی از گنبد کاووس جان به جان آفرین تسلیم کردند که با تشییع پیکر شهیدان نازمحمد پدری و محمد ولی بهلکه،تشییع پیکر بیست و هشت نفر در گنبدکاووس انجام شد و خانواده های سه حاجی شهید تاج محمد پاریخی،حبیب الله عزیزی و عبدالمجید آق آتابای به دفن آنان در عربستان رضایت دادند تا در سرزمین وحی در خاک آرام بگیرند.

حاجیان ما غریبانه پر کشیدند ولیکن هنگام تشییع پیکرهای خویش بر روی دستان عزیزان خود احساس غریبی نکردند،حاجیان ما خدایی رفتند و به قول روحانیون ترکمن چه سعادتی بالاتر از اینکه انسان در لباس احرام لبیک گویان جان به جان آفرین خویش تسلیم کند؟

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر