c_300_250_16777215_10_images_603116.jpg

ترکمن سسی:در کشور ما اشتغال از بزرگ ترین دغدغه های یک جوان محسوب می شود و این دغدغه مخصوصا برای جوانان دارای برخی محدودیت های جسمی حادتر است و توجه جدی و چتر حمایتی نهادهای حمایتی همانند سازمان بهزیستی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، شاهین فرزانه جوان اردبیلی جوانی ایرانی است که چون هزاران جوان دیگر جویای کار مدت هاست که به دنبال شغلی آبرومند است.
این جوان اردبیلی در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ترکمن سسی از درد دل هایش گفت،از مشقت هایی که برای به دست آوردن شغلی که تکیه گاه مناسب اقتصادی برای وی و خانواده اش باشد صحبت  کرد.
این جوان بیست و چهارساله که مادرش به رحمت پروردگار پیوسته است ،از پدر پیرش می گوید،پدری که هنوز هم مخارج وی را تامین می کند.
شاهین فرزانه برای کسب درآمد حداقلی به مراکز کاریابی زیادی مراجعه کرده است و هر بار فقط یک مشکل مانع از استخدام وی شده است،شاهین از گناه کوتاه قدی خود می گوید،کوتاه قدی عاملی شده است تا وی نتواند کاری پیدا کند.
این جوان که ۱۴۱ سانتی متر قد دارد برای دست یابی به درآمد حداقلی با مسئولان کشوری نیز نامه نگاری کرده اما سودی به حال وی نداشته است.
شاهین فرزانه از مسئولین اردبیلی می خواهد تا انجمن حمایت از کوتاه قدها را تاسیس کنند.

دیدگاه‌ها  

+1 #1 غروی 1394-11-07 13:54
با سلام
من برای این شخص کار آبرومندانه دارم
اگر مایل بودید برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا پیامتان را به ایمیل اینجانب ارسال نمایید
با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر