c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی-فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از نهادهای امنیتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‎کرده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از فارس، محمد اکبریان صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان، اظهار کرد: روزهای گذشته خانمی به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرد و با طرح شکایت از فردی، تقاضای شناسایی و دستگیری وی را مطرح کرد.

وی اضافه کرد: این فرد در طرح شکایت خود بیان کرد که روزهای گذشته مردی جوان که خود را مامور یکی از دستگاه‎های امنیتی عنوان کرده بود، با استفاده از شگردهای مختلف اعلام کرد که می‎تواند مشکل من را که در یکی از ادارات استان در حال رسیدگی بود، رفع کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: این کلاهبردار از این خانم مبلغ 430 میلیون ریال دریافت کرده و پس از دریافت وجه متواری شده و هیچ ردی را از خود بر جای نگذاشته است.

اکبریان تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیم ویژه، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

وی تاکید کرد: پس از گذشت چند روز از اقدامات پلیسی کارآگاهان، در نهایت این کلاهبردار 27 ساله شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، این فرد تحت نظارت پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت تصریح کرد: پس از جمع‎آوری مستندات و مدارک قانونی نسبت به فعالیت‎های غیرمجاز متهم، وی با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

اکبریان اضافه کرد: متهم که در هنگام دستگیری ملبس به لباس نظامی بود، بلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرد و بیان داشت؛ تاکنون یک میلیارد ریال از شهروندان با روش‎های مختلف کلاهبرداری کرده است.

وی تاکید کرد: با هماهنگی مرجع قضایی از محل سکونت متهم نیز بازرسی شد که ماموران موفق شدند چندین البسه نظامی، درجات و اتیکت نظامی، اسناد هویتی، افشانه دفاع شخصی، جلد کلت کمری، دوربین شکاری و اقلام مختلف را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت در پایان از شهروندان خواست: چنانچه با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‎اند، برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان مینودشت مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر