c_300_250_16777215_10_images_603421.jpg

تركمن سسي:به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز دستگاههاي اجرايي در قالب دستياران ستادي در نظر است تعداد 913 نفر از متقاضيان واجد شرايط، از طريق امتحان كتبي در دو حيطه عمومي و تخصصي، مصاحبه هاي استخدامي و گزينش به صورت پيماني جذب گردند.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي از پايگاه اطلاع رساني استانداري گلستان ، به منظور تأمين نيروي انساني مورد نياز دستگاههاي اجرايي در قالب دستياران ستادي و در چارچوب تصويب نامه شماره 206/48892 مورخه 6/4/94 شورايعالي اداري با عنوان « ضوابط تامين دستياران ستادي دستگاههاي اجرايي كشور » در نظر است تعداد 913 نفر از متقاضيان واجد شرايط، از طريق امتحان كتبي در دو حيطه عمومي و تخصصي، مصاحبه هاي استخدامي و گزينش به صورت پيماني جذب گردند. داوطلبان می بایست شرایط اختصاصی ذیل را دارا باشند:


- دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد با حداقل معدل 16 و یا مدرک تحصیلی دکتری
- تسلط به زبان انگلیسی
- دارا بودن رتبه کشوری کمتر از 5000 در گروه ریاضی فیزیک و علوم تجربی و کمتر از 2000 برای سایر گروه های آزمایشی در کنکور سراسری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار گردیده است.
- مرتبط بودن رشته تحصیلی کارشناسی ارشد با رشته تحصیلی دکتری برای داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی دکتری می باشند.
 زمان ثبت نام از روز دوشنبه 5 بهمن ماه 1394 لغايت روز دوشنبه 12 بهمن ماه 1394 مي باشد.
زمان برگزاری آزمون: 21 اسفند ماه 1394 می باشد.
 داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر