c_300_250_16777215_10_images_-250x1722.jpg

ترکمن سسی- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرگان از دستگیری فردی خبر داد که با عنوان صاحب نفوذ در دستگاه قضایی استان، اعتماد افراد را جلب و به آنان وعده حل و فصل پرونده های قضایی را می داد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ایرنا حجت الاسلام سید مصطفی حقی اظهار داشت: این فرد با معرفی خود به عناوین جعلی معاون دادستان، قاضی و ادعای اینکه به واسطه دوستی با قضات می تواند در پرونده ها اعمال نفوذ کند، اعتماد افراد را جلب می کرد.

وی ادامه داد: همچنین آشنایی متهم با قوانین و حضور در مراجع قضایی سبب شده بود افراد به این صاحب نفوذ قلابی اعتماد کنند. حقی تصریح کرد: بر حسب گزارش حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان گلستان و حضور شاکیان، پس از بررسی های اولیه و بازرسی از خودروی متهم، احکام دادگاه ها کشف شد.

به گفته وی هم اکنون متهم با صدور قرار تأمین، بازداشت و پرونده برای تحقیقات بیشتر در دست بررسی است.

حقی با بیان اینکه راه حل و فصل پرونده های قضایی، التزام به قانون و پایبندی به اخلاق است، گفت: در دستگاه قضایی ملاک رسیدگی به پرونده ها و صدور رای، عمل به قانون و استناد به مدارک و مستندات قانونی است.

وی افزود: افراد مراجعه کننده به دستگاه قضایی باید متوجه باشند به هر کسی که در رسیدگی به پرونده قضایی، قول اعمال نفوذ و اخذ رأی تضمینی در فرایند دادرسی را داد، حتما باید شک کرد.

دادستان مرکز گلستان از مردم نیز خواست در صورت مشاهده این موارد به ستادهای خبری حفاظت اطلاعات دادگستری استان اطلاع دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر