c_300_250_16777215_10_images_2015_index3.jpeg

ترکمن سسی-میکائیل تاجر که در چند هفته اخیر ستاره شهرداری تبریز بوده است می گوید آرزو دارد همراه دیگر ستاره های گنبد در شهر خودش بازی کند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه، عصر روز یکشنبه مرحله حذفی لیگ برتر والیبال آغاز می شود و بدون شک شهرداری تبریز یکی از آماده ترین تیم های چند هفته اخیر بوده است. تیمی که در 2 بازی 2 تیم مدعی بانک سرمایه و شهرداری ارومیه را شکست داده است و حالا باید برای راهیابی به جمع 4 تیم برتر لیگ به مصاف ثامن الحجج برود. شهرداری تبریز نیم فصل دوم را خوب شروع نکرد اما حالا مقابل تمام مدعیان به پیروزی رسیده است.

میکائیل تاجر ستاره این تیم در هفته های اخیر می گوید:« مشکل کوچکی در ابتدای نیم فصل دوم پیش آمده بود که باشگاه فورا آن را رد کرد اما حتی روزهایی که خوب بازی می کردیم نمی بردیم. بازی با کاله، آرمان اردکان و حتی گنبد خوب بودیم اما نمی بردیم. بازی مقابل گنبد 2 بر صفر عقب افتادیم اما به در نهایت بردیم اما از آنجا تیم راه افتاد و خوشبختانه بازی های سخت را هم بردیم و پنجم شدیم.»

ستاره گنبدی ها امسال را هم خارج از خانه بازی می کرد، سالی که گنبدی ها بازیکنان بومی و جوان زیادی داشتند اما در هفته های پایانی مشکل مالی کار آنها را خراب کرد.

تاجر در مورد بازگشت خود به گنبد می گوید:« من سال های خوبی در تبریز داشتم و تیم بسیار خوبی است اما اگر شرایط مساعد باشد آرزو دارم دوباره به گنبد برگردم. الان فرهاد قائمی، ادریس دانشفر، امین حسن زاده و بسیاری دیگر از ستاره ها بیرون از گنبد بازی می کنند و اگر شرایط طوری شود که بازیکنان به شهر برگردند آرزوی من است در کنار خانواده ام، دوستانم، تماشاگران شهرم و سالن تختی بازی کنم اما حالا شرایط طوری شده است که گنبدی ها ترجیح می دهند در سته یک بازی کنند اما در تیم گنبد نباشند. والیبالیست ها هم شغل شان همین است و کار دیگری ندارند اما هیچ توجهی به این موضوع نمی شود و کار به جایی می رسد که رسول آقچه لی می خواهد در نیم فصل به دسته یک برود اما در تیم نباشد. حالا گنبد ستاره های زیادی دارد که اگر مسولین استان کمی توجه داشته باشند تیم خوبی در لیگ تشکیل خواهد داشت.»

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر