c_300_250_16777215_10_images_603601.jpg

ترکمن سسی-باشگاه زنیت سن پطرزبورگ به نوشته خبرگزاری ورزشی سواسپرت روسیه مصمم به استخدام قربان بردیف است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی به نقل از ورزش سه، سران باشگاه مطرح زنیت سن پطرزبورگ که از نتایج تیمشان در فصل جاری راضی نیستند سه ماه قبل پس از پایان دور اول لیگ برتر روسیه قصد اخراج آندره ویلاس، سرمربی پرتغالی داشتند که به دلیل خسارت دو و نیم میلیون دلاری از از این تصمیم منصرف شدند.

این باشگاه حتی به صورت رسمی به قربان بردی اف، سرمربی کنونی تیم روستوف پیشنهاد مذاکرات را ارائه داد که با واکنش تند الکساندر شیکونوف، معاون اجرایی این باشگاه مواجه شد.

با توجه به آغاز دور دوم لیگ برتر روسیه از دو روز دیگر و 12 هفته تا پایان این رقابت ها سران باشگاه زنیت سن پطرزبورگ امیدوار هستند بتوانند سرمربی موفق تیم روستوف را استخدام کنند.

علاوه بر روستوف تیم دینامو مسکو نیز قصد مذاکره با قربان بردی اف را دارد، اما شانس زنیتی ها با توجه به توانمندی بالای مالی بیشتر است. سرمربی یاران آزمون و عزت اللهی به دلیل مشکلات عدیده مالی باشگاه روستوف و بدهی های انباشته این تیم قطعا در پاین فصل به تیم بزرگ تری خواهد پیوست که زنیت می تواند جایگاه مناسبی برای این مربی مطرح ترکمنستانی پس از تیم روبین کازان باشد.

قربان بردیف 13 سال سرمربی تیم روبین کازان بود و سال گذشته راهی روستوف شد و ضمن نجات این تیم از سقوط در فصل جاری تیمش را مدعی قهرمانی در لیگ برتر روسیه کرد.این احتمال هم وجود دارد سردار آزمون، ملی پوش ایرانی تیم روستوف با توجه به علاقمندی و اعتقاد خاص برید اف،همراه سرمریی مورد علاقه اش راهی تیم مطرح زنیت سن پطرزبورگ شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر