c_300_250_16777215_10_images_13941010000273_PhotoA.jpg
ترکمن سسی -سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: بی‎احتیاطی این نوجوان و استفاده از مواد منفجره دست‎ساز و غیرمجاز باعث بروز حادثه، مجروحیت شدید و در نهایت جان باختن وی شد که این امر برای خانواده، شهروندان و مأموران امدادی و پلیس ناگوار و دردناک بود.

فرمانده انتظامی گلستان تأکید کرد: تمامی اقدامات پلیس برای پیشگیری از بروز چنین حوادثی است و به طور حتم پلیس گلستان با قانون‎شکنان، تولید و توزیع‎کنندگان مواد منفجره غیرمجاز و دست‎ساز که باعث ایجاد خطر و مزاحمت برای اقشار جامعه می‌شود، به شدت برخورد خواهد کرد.
وی اضافه کرد: اما نکته بسیار مهم در این میان، همراهی آحاد جامعه همانند گذشته با پلیس است، زیرا همدلی و همراهی مردم در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی تأثیر بسیاری دارد.
فرمانده انتظامی گلستان تأکید کرد: نظارت خانواده‎ها بر عملکرد فرزندان به‌خصوص در این ایام، تأثیر بسیار زیادی در پیشگیری از وقوع این حوادث و مشکلات برای کودکان و نوجوانان خود و ایجاد مزاحمت برای دیگران دارد.
میرفیضی اضافه کرد: خانواده‎ها سعی کنند در این روزها با در نظر گرفتن برنامه‎های تفریحی سالم به‌صورت خانوادگی و نظارت بر رفت و آمد فرزندان، پلیس را در ایجاد فضایی آرام و بی‎حادثه یاری کنند.
وی گفت: تأکید پلیس در چهارشنبه آخر سال کوچه‎محوری است و با هر اقدامی که باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران باشد برخورد خواهد کرد و از شهروندان درخواست می‎کنیم که در صورت مشاهده هرگونه موضوع مشکوک و یا اطلاع از فعالیت قانون‎شکنان، در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند./ فارس

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر